Çocuk tedavisi görmem lazım, doğal olmayacağını belirtiler. Ben de düzgün birini bulup evlenemiyorum zaten, bazıları da kusur görüyor, kabul etmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım.
1 ay
Ya öyle şey mi olur millet kırklarında doğal yollarla çocuk sahibi oluyor ne tedavisi? Daha yaşınız genç, evlenirseniz bir sorun yoksa çocuğunuz olur illa ki
Sorunum var tedavi olmam lazım
Canım benim, 27 yaş anne olmak için kesinlikle geç değil, tam da enerjik bir dönem! 🌟 Tedaviler günümüzde çok yaygın ve başarılı, bu seni asla kusurlu yapmaz. Asla bu düşüncelere kapılma! Önemli olan senin gibi sevgi dolu, anlayışlı bir ruhla eşleşmek. Doğru kişi seni tüm yönlerinle kabul edecektir. Kalbini ferah tut, her şey güzel olacak. 🥰✨
Cevap
21Cevap
anne olmak zorunda değilsiniz.
Hakkım?
Ben 30 yasindayim evlide degilim , dogru duzgun biride yok sevip evlenebilecegim daha gencsin acele etme dogru kisiyi bulunca evlen , sonrada olur vakti zamani geldiginde annem teyzelerim 40 yasinda dogurdular korkma oyuzden nasip hersey
Hayır geç kalmıyorsun. Dua et dua al başkasının duası da önemli. :Sen inan olacak. Benim kuzenım 11 yıl ugrastı ene sonda oldu duygusal olarak ta cok yıpranmıstı
Önemli olan kabuk eden birini bulmak
Allah seni ne yapmasın ben de evlisin cocugun olmuyor sandım
Yok işte kabul eden olsa evlenirim düzgün kimse çıkmıyor karşıma
knk kriterleriniz brat pit olmasın ala ala. bak 30 kadar seçen olursunuz 30 dan sonra da bosanmıs veya cok gecmısı olanın secılenı olursunuz bu dunyanın kanunu. ama en belıorgın krıterınız bu olsun etrafına nasıl davranıyor hemen sınırlenıyor mu karakter analızını cevre analızınden yapın knk bak sıddet meyıllısı bırısı degıl ıse bırak yakısıklı olmasın sen yön verırsın duzgun gıyınır sen yön verırsın ama bazıları var yok ben sunu ısterım bunu ısterım sonra evlenıyor adamdan dayak yıyor olduruluyor ABI ISTEMEK DEGIL ADAM GIBI SECMEK ÖNEMLI BU ADAMIN CEVRESINE KARSI DURUSUNDA HATA VARSA SANA DA OLACAK annesının adam edemedıgını SEN EDEMEZSIN anlayın
Abim bu kusur değildir sen kuluçka makinası değilsin. Doğal yollar anne olmayı engelliyor ise olma. Çünkü aldığın risk çok büyük
İşte biriyle evlensem tedavi görsem sorun olmaz da bakireym evlenemiyorum ne yaşım geçiyor
Çıkardım diyelim nolacak
Bence bu durum çok normal, Doktora sorman gerek bilirse o bilir. Gerisi bilmeyen herkes. Doktora git ne derse yap. Bu arada tüp bebek diye bir şey duymuştum ama doktora git sor durmu anlat. dogru bilgi edinirsin.
Eşiniz olacak kişi bunu kabullensede kaynana ve görümce sizi bayağı yorar
Doğulu 9 kardeşli kalabalık ailede tek bekar bir adamla görüşüyorum kendisi çok iyi bu durumumu bilmiyor cesaretim yok anlatmaya
Orası nasip işi ya eski eşime de aynı şeyi söylüyorlardı şimdi 2.5 yaşında bir kızım var
Tehlike çanları çalıyor. Doğru birini bulur bulmaz yap bir çocuk
Tehlike? Komik olmayın.
Nerde biliyorsun çocuğun olmamasını kim söyledi bunu sana
Kadin doğum
Regl olmuyorum hiç bu yeterli bir kanıt
Nasip bu işler inşallah en koşa sürede bulur evlenir çocuğun olur
Erkekler bozuk olduğu sürece çok zor
Vardır düzgün olanları ya
Zerre inanmıyorum
Olur olur umudunu kaybetme
Kesin
Kapalı mısın açık mı
Kusur görenlerin kendinde kusur var her şey Allahın taktiri
Ooo kürdü türkü kusurlu bulup kabul etmediler beni
Bulursun birini merak etme acele etme
Doğulu 9 kardeşli kalabalık ailede tek bekar bir adamla görüşüyorum kendisi çok iyi bu durumumu bilmiyor cesaretim yok anlatmaya
Kardeşim Allah yar ve yardımcınız olsun durumun gerçekten zor ama kurusursuz kim var bir baksana etrafına herkesin eksiği var ha illa çocuk diye tutuyorsun amenna ona kabul ama kendinide ateşe atmak oluyor bu bu yönden düşündün mü dıştan iyi ama içi berbat birine denk gelirsen acele etme Rabbim yol gösterir nasibini hazırlar
Evlenme gibi düşüncem var ben subayım sen ister misin onu bilmiyorum tabi
Burdan düşünmüyorum
Niye ki iyi insan her yerde iyi kötü her yerde kötü
Ben o yaşta çoktan olmustum
Ee yani
Şu an 15 yasinda oglum
Ne alaka 40 yaşında anne olan da var.
Hayır yaş olarak geç değil
En doğru yaş ortalaması
Bunu kabul etmek çok zor Allah kolaylık versin
İşte neden çocuk her şeyi kurtarmıyor ki bizimde sevilmeye hakkımız var
Hem seni sevecek, sahip çıkacak. Çocuklada hayatınızın ışığı olmaya aday hayırlı bir erkeği yanında işte.,
Doğru yaş
Geç değil
Daha değil.
Henüz geç değil
Evet. Kalıyorsun.
Bence dogru zmaan
Geç değil normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?