Arkadaşım dediğim erkek benden hoşlanınca iğrenç hissetmem normal mi, bende mi sorun var?

ya abi bir taraflarınıza sahip çıkın lütfen iğrenç hissediyorum bu olay, hiçbir şekilde onunla ilgilenmediğim, arkadaşım dediğim insanın benden hoşlanması ve bunu belli etmesi iğrenç hissettiriyor ben mi anormalim

Güncellemeler
1 ay
hissettigim zaman geri cekiliyorum ilgisinden rahatsiz oldugumu belli ediyorum ama karsi taraf geri adim atmiyor boyle bir sey var birde yeni arkadas degiliz bu kadar zamandır hisleri mi vardi ben kalbini kirdim mi o kadar coksoru var ki kafamda
Arkadaşım dediğim erkek benden hoşlanınca iğrenç hissetmem normal mi, bende mi sorun var?
Cevapla