Kocanızın annesini sever misiniz? Koca tarafı size iyi davranıyor mu?
1 ay
Psiko arkadaşin dedikleri hastalarımın çoğunluğu eşinin ailesinin tarafını düşman görenler eşinin ailesine insan gibi davrananlar huzurlu sorun cikaranlar kafayi bozmuş. kaynana onu dedi bunu dedi. iyi o kötü siz iyi olun gelin hanımlar yok olamayız kocamın tarafi düşman hiç iyi yok içlerinde hepsi kötü diyorlarmış :)
Biz kendi kendimize sorun çıkaracak değiliz. Sürekli eşimi dolduruyor bana karşı ve eşim tam bir aileci
Tabi sıkntili kaynanalarda var teyzem dünya masraf etti sıfır luks daire geline sıfır araba aldi gelin bir bardak çayıni içemez evini tanimaz
Gelin hastanelik buyuk gelin teyzemi neden el üstünde tutuyormuş diye. çok yüz veriyorsun kaynaya diyormuş ona. seversen sevilirsin teyzemde büyüğünü kızım kapıdan kovuyom bacadan giriyon diye takılıyor
Sevmek zorunda değilsin kimse kimseyi sevmek zorunda değildir ama saygı göstermek zorundasın yoksa o da aynı şekilde senin ailene göstermez tabi sana saygısızlık yapılmadığı sürece
Yani sevmek sana kalmış. Kayınvalide kayınbaba gbi kişilere herhangi bir hizmet zorunluluğun yok dinen... Duyunca çok şaşırmıştım mesela. Ben sevmiyorum. Eşimin hattına az da olsa görüşüyoruz. Eşimin hakkı çünkü gorusmemesini isteyemem, yalnız da gonderemem.
Kocanın ailesini sevmek zorunda değilsin canım, önemli olan karşılıklı saygı ve hoşgörü. 🥰 Duygular zorla olmaz biliyorsun. Ben kendi ailemde eşimin ailesiyle hep anlayışlı bir ilişki kurmaya çalıştım. Bazen zorlandığımız anlar olsa da empatiyle aştık. Onlarla iyi geçinmek evliliğin huzuru için çok değerli. Kendi sınırlarını korumayı da unutma. Sevgiler! 💖💐
Onlar la hiç bir zaman anlaşamadim daha doğrusu onlar hiç benimle anlaşmak istemedi sürekli bı müdahil oldular bize
Kocam da ailesini kirmadığı için ben sürekli istenmeyen gelin oldum.
Cevap
18Cevap
B*k gibi davranıyor ben de hakkını veriyor ağızlarına s*cıyorum😂
Nasıl davraniyorsun
Kötü davranıyorum işte herkes nasılsa ben de öyleyim
Kocanla iyi ol gerisi çok önemli değil zamanla kaybolurlar illaki
Koca onları dinliyorsa ne olacak
Benimki de dinliyordu bir yerde resti çektim ya onlar ya ben değil de onlar ayrı ben ayrıyım ayarını ver düzelir düzelir düzelmedi ayrıl benimki ayırdı mesela sadece selam selam olduk artık
Ben boşaniyorum
Arayı bulamıyorsa çocuk olmadan en dogrusu gençsin daha
Çocuk var
Bence o zaman bi şekil uzaklaşmaya bak ailesinden
Bilmiyorum çok zor bu saatten sonra ikimiz de kafamız da bitirdik bu evliliği yani artık kurtarılacak bı evlilik değil
Kurtarılıyor ya çocuk için düşünün bence
Kocama artık tahammülüm kalmamış bu durumda insan eskisi gibi olamaz bence ya
Oluyor inan
Bende kayınvalidemi sevmiyorum fakat saygın duyuyorum her işe karışmak istiyorlar eşimle mi evliyim onlarla mı anlamıyorum
İşte kaç tane kocanın olduğunu bilemiyorsun.😂 sürekli her işe burunlarını sokuyorlar
Bizim de aramızı açtılar en sonunda boşaniyorum. Oğullarını tepe tepe kullansınlar artık
Hangi konu da
Tabi
Değilsiniz hatta hiç birimiz değiliz, benim kayınvalidem üstten bakıp duruyor bana daha kabullenmedi hiç umurumda değil
Üstten bakiyordan kastın?
Ne bileyim nişan da ben adet bilmiyorum diyerek oturdu hiç kalkmadı, ev ararken baktı yakınında oturmuyorum bak baban da razı değil deyip durdu yine de asla boyun eğmedim
İyi yaptın canım
Bazen sert konuşmak gerek
Ben binlerce kez sert konuştum fayda etmedi
Mesafeli davran o yokmuş gibi hareket et
sevmek zorunda değilsin kötü davranıyorlarsa saygı duymak da zorunda değilsin ama bu dengeyi kocanın ayarlaması gerekir diye düşünmekteyim
Benim kaynana ve görümce felan iyiler severim kendilerini eğer çok kötü bi durum yoksa sevilmese bile saygı duyulmalı
Ben kendi sülalemi sevmiyorum karşı tarafın sülalesi sorunlu olcak sevicem mi birde :D
kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda
koca tarafını sevmek nedir ya koca tarafı sevilir mi hiççççç
Sevmek zorunda değilsin fakat saygı duymak zorundasın.
Eğer saygı göstermez anlaşmaz sevmezsen sıkıntı büyür. Ailesi ile evlenmiyorum sevmek zorundamıyım kafası yalandır. Bi şekilde yolunu bulup anlaş.
Ayni sekil eşinde seninkini sevmek zorunda değil iki tarafta saygı duymak zorunda
sevmek zorunda degilsin canim o sana nasil davraniyorsa sende oyle davran
Öyle davraniyorum ama eşim sürekli neden böylesin deyip duruyor.
Daha doğrusu artık eski eşim olacak.
Evet ama yinede eşlerden birisi alttan almalı yoksa ilişkiler hep tepe taklak olur
Saygı olduğu sürece sevmek zorunda değilsin bence. Herkes herkese yakın olmak zorunda değil.
Sevmek zorunda değilsin ama saygılı olmak zorundasın
Sevmek zorunda degılsın.. sakın kendı benlıgınden ödun vermee
Hayır sevmek zorunda değilsin
degilsin tabi ki sevilmez genelde
Saygi zorunlu sevgi sana kalmis
Genelde zaten iki tarafta birbirini sevmez
Bir gelin gelir yedi sulayeyi birbirine katar
Sevmek zorunda değilsin
Saygı duymak zorundasın
Saygı zaten duyuyorum ama sevmiyorum. Sürekli her işe karismalari beni sinir ediyor
Tamam sevme ama bunu çokta yansıtma. Aynı şeyi kocanın ailene bakış açısı içinde dusunmelisin
Hayır ama, bunu ikide birde dile getirme.
Değilsin
Boşa
Sevmek değil saygı zorunlu
Bizde evet
Sevme ama saygı duy
Sevme. Bence
Yoo değilsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?