Arkadaşlar, KızlarSoruyor'da hepinizden daha değerli ve üstün nitelik ve kalite bakımından farklı olan bir kadın ile tanışmak nasip oldu. İkimiz de şu anda resmî olarak evliyiz ama bu hakikatte evlilik değil bence, birbirimizi tanımadan önce ikimiz de eşlerimizden boşanmak isteyen insanlarız. Bu önemli çünkü tanıştıktan sonra bu niyet olsaydı etik olmazdı bence. Onun da çocuğu var ve ufak bir şehirde yaşıyor benim de çocuklarım var İstanbul'da yaşıyorum. Kendisi kararsız ve çaresiz bir durumda uzaktan da olsa yanında olduğumu ve destekçisi olduğumu biliyor ve hissediyor elhamdülillah. Sözde eşi olan şahıs (kocası diyemeyecek kadar birisi) yüzsüz ve namussuz bir sözde erkek ve kadından boşanmamak için diretiyor insanı deli edecek cinsten bir kişi. Şimdi sorum şu: Kadın sanıyor ki o olmasa ben ayrılmam ve ben olmasam kendisi belki ayrılmaz bu duygularda ama beni de seviyor ama şu anki süreçten de emin olamıyor ve bunalımda, zaten hastalıklarla da uğraşıyor üstüne kararsız değişken bir yapısı da var. Ona bütün samimiyetimle dedim ki: Sen olmasan da ben zaten ayrılacaktım, sen olunca sadece süreç öne çekildi, sen olmasan da yine ayrılacağım yani 1-2 sene fark eder en fazla o da çocuklardan dolayı. Sizce bizim durumlar ne gözüküyor ve nasıl sonuçlanır. Dediğim gibi lütfen yargılamadan ve olgunca varsa tecrübe ile konuşun rica ediyorum. Kadına dil uzatırsanız sizinle kötü uğraşırım o yüzden özellikle dikkat edin. Bela aramak istemiyorsanız hakaret edecek tarzdan hiç yorum yapmayın sizin için daha hayırlı olur. İnsanca saygılı olun yeterli eyvallah...👍
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar