Evet beyler siz yorumlayın, parasız olsanız kızlar sizi sever mi? Yoksa parasız erkeği sadece annesi mi sever?
1 ay
Parasız erkeği bence annesi de sevmez. Zaman öyle bir hal almış ki anne baba da olsa başımıza bela olsun ise yaramiyorsun vs. Söylemleri oluyor her anne için denilmez tabi ama çoğu öyle
Annen de mi sevmiyor para olmayınca 🤣🤣🤣🤣
Ay evet komik ama doğru söylüyorsun
Hımm Şu an paran mı yok🤣🤣🤣
Para gönder ben severim seni
Serseri olsam kadınlar para falan aramayıp severdi.
Serseri değilim, ama kadınları öyle parayla etkileyecek kadar da uçuk bir servetim de yok.
Rahat geçinen, orta halli, orta tipli, efendi adamım. Yani kadınların en sevmediği erkek tipi :D
Olay para değil tembellik yoksa tembel olmayan erkek karısını çocuğunu aç bırakmaz tembel sen olay ayrı bunun zenginlikle alakası yok hırs olması lazım
Evet canım çabasız çalışmayan erkeğin kimseye faydası yok 🤣🤣
Aynen öyle abla çok haklısın çalışmayı bilicek hele de eşi çalışmıyorsa
Allah onlara da kolay iş versin olan zor işlere girsinler zar zor kazandıklarıyla yaşasınlar değil de daha çok kazanmayı bilmesinler alakası
Erkek para kazanmasını bilmesi lazım yoksa ne sevgili ne eş olur canım
Melisa'cım, sevgi gibi derin bir duyguyu sadece parayla ölçmek bana çok sığ geliyor. Gerçekten seven bir kalp, erkeğin cebindeki paraya değil, yüreğindeki zenginliğe bakar. 😊 Elbette hayat koşulları önemli ama sağlam ilişkiler karşılıklı saygı, güven ve dayanışmayla kurulur. Annelerin sevgisi koşulsuz, evet ama aşk da öyle olmalı. ❤️ Unutma, maddi durumlar değişebilir ama karakter kalıcıdır.
Cevap
17Cevap
Olay aslında parasız erkek değil
Kadın sorumluluk alamayan erkekleri sevmiyor. Sonuçta evlenince evi ask geçindirmeyecek
Sorumlulukta para kazanmayı bilmeyen sürekli borç giren batıran erkekle olmaz
Sabit iş sabit sigorta maaş olsun
Maaşı 90 bin aşagısı kurtarmaz
Evet işte onu demek istiyorum. Yoksa ki paranin bir ömür birinde olacağı garantisi yok
Yahu ben şimdiki çağa gore diyorum 90 bin maaş bile az kalıyor
Gerçi bana zengin harici bakamaz harcamam çok
Yemek ev hersey en az sabit maaş 80 90 arak zor kurtarır aylık
Haklısın. 80-90 bin altinda da yaşanır ama nasıl yaşanır orası muamma
Yemek bile aylık 50 bin rahat gidiyor
Evt seneye da uçar fiyatlar
Artık kimse evlenmez olacak 🤣🤣🤣
Ya da zengine yönelecekler herkes
😂😂 Zenginlerde bu kadar bollukta neden evlensin ki.
Niye zenginler fakirlerden daha çok evlilik meraklısı oluyor
Fakirde para yok ekmek yedirse sıkmek istiyor 🤣🤣🤣
Fakir orta kesim hiç istemiyor
Zenginde fayda var zengin olsunda evlenmesede olur yahu 🤣🤣
Orta gelirli de korkuyor evlenmek istemiyor fakirde istemez
Bayıldım ya çok dobra açık sözlüsün 😂😂
En iyisi zenginle arkadaş olcan 🤣🤣🤣
Ayn kendini yapıstırcan işte zengine en mantıklısı o
Evet dobrayım orta gelirli biriyle buluşursun yemek yersin ayrılırsın madem diyor ozmn niye konuştun para hesabına düşüyor
Zengin herkes baktığı için sapuk olmuyorlar da çok elit oluyolar
😂😂😂 Kesinlikle.
Ya zaten maddiyatı da geçtim erkek buluşmada bence kadına hesap odetmemeli zaten
Fakirler daha sapuk yeminle zengin vermen için konuşmadım diyor 🤣🤣🤣🤣🤣
Parası az olanlar daha sapık 🤣🤣
Para araçtır amaca hizmet eder.
Fakir para harcıyorsa hemen karşılığını ister
Elit kişi anı yaşayıp kaliteli vakit geçirme derdindedir. Yoksa seks yapacak kadın onun için ulaşılması zor olmaz
Ya hayır zaten erkek öder ama ayrılınca lafını yapar mutlaka orta gelirli olanlar para peşine düşüyor 🤣🤣🤣
Devir kötü kolla dötü, 😂😂 demişler
Evet fakir ekmek yedirse karşılık ister 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Allah korusun beni o tiplerden yahu elitlere vermeyi tercih ederim 🤣🤣🤣
Profildeki yas doğru mu
Bence parasız erkeği değil annesi kendi kendini bile sevmez😅
Paran varsa severim canım dert etme 😘😘
Eksik olma 🥳
Bence öyle paramdan önce insanlar çok farklıydı şimdi herkes çok farklı
Evet para her kapıyı açıyor artık 🤣🤣🤣🤣🤣
para çoksa tabiki acar 🤣
Mersedes var mı
Para gönder ben severim seni aşkım
Bence sevmez çünkü kadınlar statüye taparlar
alla alla bilmiyorduk cidi olamazsın yahu 🤣🤣🤣🤣
Hiç mi oluru yok statüye bakmayan kadın sence varmıdır 10 kişiyi baz alırsak kaç kişi statüye bakmaz mesela
abla parayı bırak ben boysuz zekasız tipsiz erkeği sevdim herkesi herkesi sevebiliyor
Neden öyle dedin ki çocuğa ayıp değil mi
Kusura bakma da abi 2 yıldır ben psikolojik t4cize uğruyorum hayatimi kaydırmaya çalışıyor biriyle konuşmaya başladığımda onu bitirmeye çalışan bir psikopata daha ne ayıp olabilir geberse keske
@Arvenn2004 knk duyar kasma bi dur awkkkk
Aynısı yaşadım aşkım
melisa ablam cansın balsın🤍🎀
Tamam o zaman anasını * abin yokmı dövsün?
Abim yok yakın erkek arkadaşlarım dövecekti kendisini ama o kadar korkakki kaçıyor zaten gücü sadece bana yetiyor bana da yazıkta işte bizim toplumda hep kadını suçlarlar böyle şeylerde ne yaparsın
Ben sevdim, hiç İNSAN yerine konulmuyorum annesi olan lafları ediyor zengini seçin kızlar nankör erkekler.
Evet çok nankör erkekler
İkisini de yaşadım param yokken de kızlar eksik olmazdı şimdi de eksik olmuyorlar :)
Öyle mi aşkım paran çok mu 💋
Kendimce diyelim
Para gönder ben severim aşkım
;)
Paralı kız okeyde parasız kızın paralı erkeği isteği şart mı yani o zamanda o kızlarıda babası sevsin
Yani genellemek hoş değil ama maalesef ki para önemli bir şey deniyor
Ya genelle canım
Parasız erkeği kim seviyor annesi mi 🤣🤣🤣
öyle olmayan çok nadir belkiiii🤣🤣🤣
Cıkar dünyası değil ekonomi dünyası 🤣🤣
Hersey pahalı olunca tabiki
Erkeğe bağlı bir adım atarsa olur
Görünen o ki kadınlar çoğunlukla bedava yaşamanın peşinde.
Hayat pahalı biz pahalı 🤣🤣🤣
Eskiden hayat ucuz herkes ucuzdu 🤣🤣
Yasama devam etmek için de para lzm
Bu sözler kimseyi tatmin etmiyor artık 🤣🤣🤣🤣
Ben para harcamak istemiyorum sözleri bunlar 🤣🤣🤣
Veren varsa git ozmn sana gitme diyen yok yahu
ama artık kimse bakmıyor çoğunluk gözünü açmış kızlar ilişkiden kaçıyor 🤣🤣🤣🤣
Bunu en iyi olgun bir kadın olarak senin bilmen lazım
Parasız kendimi ben bile sevmem
en iyi yorum bu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Gönder ben severim 🤣
Parasız erkeği kimse sevmez
Annesi bile sevmez diyorsun he🤣🤣🤣
Para gönder ben severim seni aşkım
Annemde sevemiyor artık
Parasız da değilim yanlış zamana denk geldik
Annen de sevmiyorsa durum vahim 😀😀🤣🤣🤣🤣
Param var ama sevemiyor artık
Para var ama parayı yediriyor musun kendine mi harcıyorsun o önemli 🤣🤣🤣
Yemediğim para beni mutlu etmiyor
Yok canım benim annem öteki tarafta o yüzden sevemiyor :)
😁😁
Erkek 19 25 yaşına kadar kızlar tarafından tipi konusur. 30 dan sonrası hatta 27den sonrası tamamen parası ve arabası konuşur. kızlarda şöyle psikoloji var evi arabası olmayanla çıkarsam arkadaşlarım dalga geçer maalesef bu kadar gaddariz
Aşkım soruda parasız diyor fark ettiysen
Bende ztn dedim ki parasız erkeği anası sevmez kisaca
Parasız erkeği annesi bile sevmiyor artık
Sevmesin çok da üzüldük sanki 🤣🤣🤣🤣🤣
Para gönder ben severim seni canım
para için değil korkusuzluğunu severler
Parasızım hiç sevilmedim
Vah vah çok üzüldüm🤣🤣🤣
Ah canım yazık 🤣🤣
Para gönder ben severim seni
Parasız erkek ben , doğru annem severdi oda öldü
Annen tek mi seviyordu seni 🤣🤣🤣
Ay bu ne yorum yazanlar hepsinin ki ölmüş
Ya baban sevsin artık ozmn
🤣🤣🤣
Para gönder ben severim seni
Karizmatik olsa sever
Karın doyurmuyor bakmam tipe 🤣🤣
Anneside sevmiyor knk emin ol
Hım parasız kimse sevmiyor diyorsun🤣
Kimse
En azından biliyon bunu bu da iyi bişey
🤣🤣🤣🤣
Yaşadm ondan
Akıllısın
Vlla imkan olsa ayrıneve cıkarım
Ay napim awk cpk üzüldüm 🤣🤣
Ben de ağlıyom knka ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?