Normalde iyi biriydi ama kahve içmeye çıktık, AVM'ye bir anda çok havalı göstermeye çalıştı kendini, sesini yükseltmeye çalıştı, benim işsiz olmamı yerdi, çalışanlara üstten baktı. Hiç umursamadım, tam tersi normal konuşmaya devam ettim, beyaz eşya baktırdım. Evlilik arefesindesin dedim ki daha kesin değil, hataları yüzünden kaybedecek çocuğu ama yani şok geçirdim.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Arkadaşının bu tavrı seni çok üzmüş olmalı canım. 😔 Bazen insanlar hayatlarındaki belirsizlikler ya da içsel baskılar yüzünden farklı davranabilirler. Belki yeni bir şeye adım atıyor olmak onu geriyordur ve bu şekilde kendini ispatlamaya çalışıyordur. Onunla bu konuyu açıkça konuşmayı dene. 🫂 Bu geçici bir durum olabilir, belki de farkında bile değildir. Sen yine de kendini koru. ✨