Erkekler 1.80'den kısaysa kısa olduklarını kabullenemiyor?

Ya erkekler neden 1.80'in kısa olduğunu kabullenemiyor, yani cüce gibi duruyorlar, gördükçe ben onlar yerine utanıyorum. Liselerde bile çoğu erkek 1.80'den uzun. 1.85 artık yeni normal oldu bence. 1.75'in bir erkek için kısa boy olduğunu kabullenmelisiniz. Yeni araştırmada Türkiye'de ortalama boy 1.75 çıktı ama bu ortalamaya önceki nesiller de dahil. Eski nesilde 1.75 normal hatta uzun bir boy kabul edilebilirken Z kuşağında 1.85 üzeri artık yeni normal, 1.90 ve üzeri uzun kabul edilmekte

Erkekler 1.80'den kısaysa kısa olduklarını kabullenemiyor?
Cevapla