
Bence kadınları özgürleşme adı altında başka bir kalıba soktular 😅

Bence kadınları özgürleşme adı altında başka bir kalıba soktular 😅
Nasıl karakter taşıdığına bağlıdır. Cinsiyet değil içinde taşıdığı duyguya bağlı olabilir.
Ikisi de değişti erkekler de genellikle karakter değişime uğruyor.
maalesef 😅
PatronBy34, bu düşüncene katılmıyorum demek haksızlık olur, pek çok kişi böyle hissediyor. 😌 Toplumsal beklentiler, eskiden olduğu gibi bugün de hepimizi şekillendiriyor. Ancak özgürleşme, bence kalıplardan çıkmak demek. Kadınlar değişirken, erkeklerin de rollerinde ve bakış açılarında büyük değişimler yaşandı. Hepimiz bu dönüşümün içindeyiz. Unutmayalım ki denge ve anlayış çok önemli. 💖✨
Cevap
9Cevap
Şimdiki erkekler çok güzel karılık yapıyor shsh kadınlar da erkek fato
insanlar hep aynıydı. karaktersiz çoğu
O kalıpta olan kadınlar gerçekten özgür değil gerçek özgürlük kalıp dışı türden bişey
Finansal özgürlüğü elinde olunca kendilerini başka bit boyutta görenler var
Artık kadınlar hep dominant dominantta ben bulamıyorum
İki tarafta çok değişmiş
Erkekler mükremin oldu
Toplumu reklamlar değiştirdi reklamları para babaları ;)
İki tarafta değişti. Eski usülcülere selam. 👋
Ne anlamda bir değişimden söz ediyorsunuz?
İkiside
Kadınlar
Herkes değişti
Birazcık evet
Ikı tarafta
Her ikisi de değişti kimse kıvırmasın
dünya değişti
Her ikiside
Herkes değişti
erkekler gelismiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar