Nişanlımla eşyaları aldık ama ödemeyi peşin vermek yerine 3 defada verelim diye satıcıyla anlaştık. Kredi kartımız olmadığı için böyle yaptık. Ailem de eşyanın bir kısmını ya da beyaz eşyayı veririz Haziran gibi demişti. Şu an eşyanın 2. taksidinin ödenmesi lazım, nişanlım da ailemi sıkıştırıyor. Ailem de biz şu an veremeyiz, kına için salon ödemesi var, kurban ödemesi var demiş. Annem sonra beni aradı, bunlar hiç hazırlıksız mıymış, ödemeyi bizden istiyorlar, ne olacak böyle filan dedi. Araya getirmeye çalıştı biraz konuyu. Ben de arkadaşımdayım diye telefonu kapattım ama canım çok sıkıldı. Ne yapacağım, ailem bir yandan haklı çünkü onlar Haziran dedi ve ödemeyeceğiz de demedi. Bir yandan nişanlım da haklı, yeni beyaz eşyaları aldı, ödemesini yaptı. Çok arada kaldım
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer