Nişanlım ve ailem arasında eşya sorunu başladı napıcam?

Nişanlımla eşyaları aldık ama ödemeyi peşin vermek yerine 3 defada verelim diye satıcıyla anlaştık. Kredi kartımız olmadığı için böyle yaptık. Ailem de eşyanın bir kısmını ya da beyaz eşyayı veririz Haziran gibi demişti. Şu an eşyanın 2. taksidinin ödenmesi lazım, nişanlım da ailemi sıkıştırıyor. Ailem de biz şu an veremeyiz, kına için salon ödemesi var, kurban ödemesi var demiş. Annem sonra beni aradı, bunlar hiç hazırlıksız mıymış, ödemeyi bizden istiyorlar, ne olacak böyle filan dedi. Araya getirmeye çalıştı biraz konuyu. Ben de arkadaşımdayım diye telefonu kapattım ama canım çok sıkıldı. Ne yapacağım, ailem bir yandan haklı çünkü onlar Haziran dedi ve ödemeyeceğiz de demedi. Bir yandan nişanlım da haklı, yeni beyaz eşyaları aldı, ödemesini yaptı. Çok arada kaldım
Nişanlım ve ailem arasında eşya sorunu başladı napıcam?
Cevapla