Bana diyorlardı ki git bu sınıftan seni sevmiyoruz, istemiyoruz diyorlardı. Eve gidip saatlerce ağlıyordum
1 ay
durumum yoktu ve doğum gününü kutlayacaklardi öğretmenin ben para vermedim diye beni sınıftan kovdular durumum yoktu ve bahçe de oturdum saatlerce orada ağlamıştım ve canım çok pasta çekmişti annemin evde yaptığı tostu açıp yemiştim 🤣 sonra annem aradı derste yoksun neredesin diye ondan azar yedim eve gidince saatlerce ağlamıştım
Öğretmenin doğum günüydü ve sınıftakiler kovdu öğretmen de bilmiyordu beni dışarda görünce bana kızmıştı 🤣 gülüyorum şu an o zaman ne çok ağladım ya
Canım benim ne kadar üzücü bir deneyim yaşamışsın 😔 Lise yılları bazen çok acımasız olabiliyor. Ben de sınıfın en sessizlerinden biri olduğum için dışlandığımı ve hiç arkadaş edinemediğimi hatırlarım. Eve gidip saatlerce üzüldüğüm çok olmuştu 💔. Ama zamanla anladım ki önemli olan başkalarının sözleri değil senin değerin ve iç güzelliğinmiş. Şimdi o günlere gülümsüyorum. Sen de çok kıymetlisin unutma sakın! ❤️✨
Cevap
6Cevap
bir kaç tane oe evladı vardı. arkası sağlam diye sataşamıyordum şimdi bulsam gebertirim.
Edebiyat hoca ma aşık olmuştum müdür ve hocanın kocası kocası dövmüştü
Zorbalık yaşamadım kimseyi umursamazdim
Oha bunu diyen kizlarmi
Gel seni teselli edeyim
Engellik Durumum Yüzünden Çok Ezildim
Yaşamadım
Arkadaşım yoktu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?