Gönüllü çocuksuzluk ve evlenmeme kararı alan kadınlar bu toplumsal baskıyla nasıl baş ediyor?

Arkadaşlar ben kendimi bildim bileli evlilik veya çocuk istemiyorum. Düşüncesinden bile nefret ediyorum ancak toplum beni etkilemese de, üzülerek söylüyorum ki bazı kadınlara bu konuda çok baskı yapılıyor. Herkes evlenmek ve çocuk yapmak zorunda mı? İnsan kendisiyle ve parasıyla da mutlu olabilir bence. Siz ne düşünüyorsunuz? Aranızda bu düşüncelere sahip hanımefendiler varsa bu baskıya nasıl göğüs geriyorsunuz?

Gönüllü çocuksuzluk ve evlenmeme kararı alan kadınlar bu toplumsal baskıyla nasıl baş ediyor?
Cevapla