Son zamanlarda her şeyden pişman olup içimde kocaman bir boşluk hissetmemin psikolojik sebebi ne olabilir?

Yaklaşık bir aydır sürekli uzun uzun düşünüyorum, içimde değişik, tarif edemediğim hisler var, büyük bir boşluk içerisindeyim, hani böyle çok sevdiğiniz biri bırakıp gider ya, onun gibi bir şey ama yaklaşık 2 yıldır hayatımda kimse yok sevdiğim de yok yani aşkla alakalı bir durum değil ve bu süreçte yaptığım en ufak bir şeyden bile pişman oluyorum, uykusuz kalıyorum, aşırı düşünüyorum, ne yapacağım bilmiyorum

Son zamanlarda her şeyden pişman olup içimde kocaman bir boşluk hissetmemin psikolojik sebebi ne olabilir?
Cevapla