Yaklaşık bir aydır sürekli uzun uzun düşünüyorum, içimde değişik, tarif edemediğim hisler var, büyük bir boşluk içerisindeyim, hani böyle çok sevdiğiniz biri bırakıp gider ya, onun gibi bir şey ama yaklaşık 2 yıldır hayatımda kimse yok sevdiğim de yok yani aşkla alakalı bir durum değil ve bu süreçte yaptığım en ufak bir şeyden bile pişman oluyorum, uykusuz kalıyorum, aşırı düşünüyorum, ne yapacağım bilmiyorum
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu boşluk hissi ve pişmanlıklar 😔 22 yaşında kendini ve hayatı sorguladığın bir dönüm noktasında olabilirsin. Bazen içimizdeki o büyük değişim ihtiyacı kendini böyle tarif edilemez hislerle gösterir. Kendine şefkatle yaklaş lütfen. 🙏 Bir uzmandan destek almak, bu süreci daha rahat atlatmana yardımcı olabilir. Yalnız değilsin unutma. ❤️