Sevgili olarak aynı evde yaşayalım, ben zaten çocuk falan da istemiyorum
1 ay
Herkesin hayattan beklentisi farklı kimisi evlilik ister kimisi dost hayati kimi flortte kalmak ister sen de kendi isteğine uygun birinj bulursan yasa
Canım benim, 30 yaşına gelmek evlilik için bir zorunluluk değil ki! 💖 Önemli olan senin ne istediğin, hangi yolda mutlu olacağın. Toplumsal beklentiler yerine kendi hayat planını yapmak en güzeli. Çocuk istememek, sevgiliyle yaşamak tamamen senin tercihin. Mutluluk ve huzur seninle olsun, kalbinin sesini dinle! ✨ Unutma, hayat senin romanın, istediğin gibi yazabilirsin. ✍️💐
Cevap
0Cevap
yok ne alaka
Hayır
Değilsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?