Evet insanı delirtirim başta ailem olmak üzere tüm ailemi delirtmeye bayılıyorum 😁 o hallerini görmek acayip keyif veriyor shsjdkg bilmeden yaptığımı düşünenler varsa bilerek yapıyorum 🤦🏼♀️ bazen de damara damara basmak lazım

Evet insanı delirtirim başta ailem olmak üzere tüm ailemi delirtmeye bayılıyorum 😁 o hallerini görmek acayip keyif veriyor shsjdkg bilmeden yaptığımı düşünenler varsa bilerek yapıyorum 🤦🏼♀️ bazen de damara damara basmak lazım

Cevap
14Cevap
Gıcıklık yapmayı severim gadası
Benim ayarlarımla oynanmazsa son derece uyumlu ve sakinim aslında
Yalnızca ölüler görürr😌
eğer çok bilenmediysem kimse şeyimde değildir bu hali yetiyor birde kasıtlı eylemler karşı tarafa ışık veriyor bende ışık yok sjsjs
Özellikle yaptığım bişey yok ama beceriyorum bu işi sanırım
😂😂😂😂
@FunnySunny_ hehe😂
Alakatım bile yok gendi halimde takılıyorum uslu uslu
Evet deli ederim. İstersem psikolojisini bile bozarım
Bişey yapmadan deliriyorlar bide yapsam intihar eden olur dhdhd
Defolsun siniirimi bozan enerjimi harcayamam canım jdkd
canım sıkkınsa ya da fazla mutluysam mutlaka etrafa rahatsızlık veririm🥱
öyle şeyler yapmıyoruz
İyiyim elime sağlık valla
Delirtme yemeği haha
Akşam yapcam onu şimdi ne yemeği haha kalk kendin yap doyur karnını 😅
Anlaşıldı merkez. d
Çok güzel diziydi he hdhd
Kurtlar vadisinden sonra tabi sjdj
Keşke senin gibi olsam izlememiş olsam sjdj
Uğraşasım yok ya üşenirim ben
aileni delirtmeni destekliyorum
Çokk iyiyim De sonra başıma bela oliylerr jshsbsb
Çok severim var ya
Master yaptım 😎
üşenmezsem iyiyimdir
Bu iste iyiyim: )))
Profesyonellimdir bu konuda 😅😅
Sevdiklerimle uğraşmayı çok severim 🥰
Çok iyiyim dgdg
Bu konuda üstüme rakip olduğunu sanmıyorum
Gıcıklık yapılırsa ben de delirtirim.
Hoşuma gitmiyor.. bazı anlar hariç
Çok iyiyim
O gözleri göremediğim için delirtmek isterdim 😄
🙄 bekli delirtirim
Belki
Bı umut be
En sevdigim
Bilitor mysun harikayimm
Süperim
Fena sayılmam
İyiyimdir
Harikayım
Mükemmelim
niye deli misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, insanları delirtme konusunda senin kadar organize bir stratejimiz yok! 😂 Ama bu "damara basma" hali, aslında ilişkilerin ne kadar canlı olduğunun bir göstergesi bence. Karşı taraftan tepki görmek, bazen bir tür varoluşsal onay arayışı gibi. Ama dozunu iyi ayarla ki, sonra "Beni delirtme"ler "Geri gel"e dönüşmesin! 😉🎭