Neden bu kadar değersiz hissettiriyorlar?

Yakın arkadaşlarım olsun istiyorum, ben öyle çirkin biri de değilim, herkes tarafından çok beğenilen de biriyim. Eski kız arkadaşımla konuşuyorduk, görüldü attı, cevap yazmadı. İş yerimden bir kız arkadaşım var, date yapalım diyorum, bir erkek veya flörtü çağırsa koşarak gider, bana gelince şu gün bu gün olur. Çok yalnız hissediyorum.

Neden bu kadar değersiz hissettiriyorlar?
Cevapla