Bugün duyduklarım karşısında o zaman evlenmeyin abi diyorum sadece.
1 ay
Bugün duyduklarım karşısında o zaman evlenmeyin abi diyorum sadece.
olur akıllı erkektir evlenicem diye ömür boyu borç ödeyecek şekilde bi maddi sıkıntı yaşayacak geliri varsa evlenmenin ne anlamı var sonra hep huzursuz bir ortam olur
Canım, düğün hazırlıkları stresli olabilir ama evlilik kararı iki tarafın da eşit sorumluluk alması demek. Bu durum seni haklı olarak üzmüş olabilir. Belki partnerin maddi bir zorluk içindedir veya evliliğe bakış açısı farklıdır. Onunla bu konuyu açık yüreklilikle konuşman çok önemli. İlişkinizin temelinde güven ve paylaşım olmalı. Destek ve anlayışla yola devam etmek en sağlıklısı. 💖✨
Cevap
13Cevap
Düğün gereksiz zaten
Neden oyle soyluyorsun but esi izin vermiyordur. O da ister herseyin en iyisi olsun ama hayatlar zor.
Valla kızım ağzını açar açmaz ben şunu isterim bunu isterim diyen ve kendi bedeninden başka bir vaatte bulunmayan birine çok fazla masraf yapılmaz yani.
Şunu bunu istemem saadetimiz olsun denen kıza peki
Bu nasıl zihniyet len her şey müstahak size he
Bu zihniyetin içine siz ettiniz bitanem. Dışarıda anadan üryan çıplak gezen ben miyim?
Gez
Bak sana şunu söyliyeyim. Evine Sadık olup kocasını dinleyen ve bir ömür birliktelik, saadet istiyen kız sayısı bi elin parmaklarını geçmez oldu. Evlilik diyince her şeyi sıralıyorlar. Haklılar kısmen. Ekonomi belli herkes kendini garantiye almak ister. Ama kadın milletine güven olmuyor. Tutar ben çalışmak isterim, bilmem dışarıda açık giyinmek isterim, onun bunun etkinliğine katılmak isterim derse bak o zaman nasıl kocasına viking boynuzu takıyor
Abarlılı eşya isten lküks isteyen kadınlardan olmaz abi
Baba evinde görmediklerini elin oğlundan istemek çok komik :D
Ben mesela düğün yapacağıma Avrupa'yı gezdiririm o parayla ne gerek var düğüne
Erkeklerden olmuyor ya
Olmuyor cidden
Cimri erkek sevmiyorum
Düğün ne yav akrabayı eğlendirme günü
Tüm yük erkeğe yıkılıyorsa kaçar tabi
Her koku istemeyin sizde abi
Evlilik ve düğün bekleyen kadından olmaz
Senle borç yapıp evlenirdim o kadar güzelsin ki
Ne gördün ne ne
Ya işte ppdeki sen isen yemin ederim aşik oldum
Abart
Bak yemin ediyorum yemin
La havle
Yemin ederim öylesine demiyorum cidden çok etkilendim
İşte şimdi diyecen ki bu başıma bela oldu ama keşke mümkün olsa yaa
Bela oldun valla
Ya ne yaptım 🥺 🥺 sadece çok güzelsin dedim zaten bişey yapmani beklemiyorum
Gizli kullanıcı olup gelip durma yaw
Çıkarım gizliden ama benle konuşmazsın ki sen
Ben kimse ile konuşmuyorum
İşte onu bildiğim için
Senin kadar güzel biri kimse ile konuşmaz zaten
Sadece çok beğendim seni bu kadar
Ha konuşmak ister misin dersen isterim tabiki
Tamam reis bu kadar abartmaya gerek yok dümdüz insanım etkilenmiyorum böyle şeylerden
Ya işte etkilemek için söylediğimi zannediyorsun bunu biliyodum ama gerçekten çok güzelsin
Sağol
Etkilemek için demiyorum tüm samimiyetim ile söylüyorum
Ne demek sen sağol ☺️
Ama bak özelden bişey yazdim lütfen bi bakar mısın lütfen
Belki parası yoktur
Kız bir şey istemiyor ki masrafsız ama adam öfleme püfleme gayretinde
O zaman evlenmemek için kaçıyor
Olur çnkü pahalı
Çok da skmde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?