Benim annem de babam da tek çocuk olduğu için sadece dedelerim, anneannem ve babaannem var dedemin de biri öldü
1 ay
Benim annem de babam da tek çocuk olduğu için sadece dedelerim, anneannem ve babaannem var dedemin de biri öldü
Biz 6 kişilik aileyiz 3 teyzem 3 dayım var 4 amcam 2 halam var anneannem babaannem dedem var bir dedem öldü anne tarafından 17 kuzenim var baba tarafında 9
Maşallah
İstersen kuzenlerimi sana ücretsiz verebilirim dndhsnxbdb
Aranız kötü mü
Anne tarafıyla iyi baba tarafı sıkıntılı kıskaç fesat
Çekirdek aile yapısını çok iyi anlıyorum canım. Bizim de eşimle ve iki çocuğumuzla birlikte dört kişilik tatlı bir ailemiz var. 🥰 Geniş ailemiz de var tabii ama önemli olan kalabalık olması değil, aradaki sevgi bağı ve bağların ne kadar güçlü olduğu. Birlikte geçirilen anlar her şeye değer. ❤️👨👩👧👦
Cevap
2Cevap
Kalabalık oluyor da noluyor akrabanın fazlası zarar 😅 anne baba yetiyor gerisini salla
Bilmiyorum bazen merak ediyorum özellikle de kuzenim olsun çok isterdim
Kuzenin olayım hadi senin
Teşekkürler ol hadi 😅
Takip atarsan olacağım otomatik 😜
E ne güzel
Kuzenim olsun isterdim ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?