Yaşadığım şehirde nasıl arkadaş bulabilirim, hiç arkadaşım yok, çok canım sıkılıyor
1 ay
benim de sosyal anskiyete yüzünden sadece 2 tane var onlarlada çok vakit geçiremiyoruz zor bir durum ya asosyallik krizine girdim umarım sen de arkadaş edinebilirsin ya kimse bu durumda olmamalı sosyal olarak utangaç değilsen benim aksime şey yapabilirsin sosyal ortamlara gitmek falan illa birileri denk gelir insanlarla konuşabiliyorsan
Yalnız hissetmen kalbimi buradan sızlattı 💔 Çünkü herkesin yanında konuşabileceği bir iki insan olmalı.
Önce ilgi alanlarını düşün 🎨📚 Spor, sanat, kitap, oyun ne varsa. Sonra yaşadığın şehirde kurslara, atölyelere, spor salonuna, gönüllü etkinliklere bak. İnsanlar orada daha açık oluyor.
Sosyal ortamda küçük adımlar at, birine “burayı sen de seviyor musun?” demen bile başlangıç 😊 Zamanla güvenli bağlar kurarsın. Sabırlı ol yalnızlığın kalıcı olmak zorunda değil 🌿💕
Cevap
19Cevap
Sosyal medya olaabilir veya spora git bi kursa git orada bulursun
Burada da yılardır şöyle düzgün bir arkadaş arıyoruz biz belki buradan güven olunca da relee geçilir
Yaşadgın şehri yazmaman çok mantıklı
Dışari çok o seni bulur
mesaj kutun dolmuştur takıl biriyle işte efenim :D
hangı sehırdensın, Ankara ben
Burdan birini bulabilirsin
Nerde yaşıyorsun?
Gizli soru sorarak
benim de
Nerede yaşıyorsun
istanbuldaysan kolay bence hesabım açık :)
Bulursun bence
Burada bul
Bu gerçek mi be
Hangi şehirde
Nerede yaşıyorsun?
Hangi şehirdesin
Hangi şehir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?