Mesela çocuk istemiyorsa, evlenmek istemiyorsa topluma göre yaşı gelmiş olmasına rağmen yapmamalı mı yoksa yapmadığına ileride pişman olacağı şeyler midir bunlar kesin
1 ay
Mesela çocuk istemiyorsa, evlenmek istemiyorsa topluma göre yaşı gelmiş olmasına rağmen yapmamalı mı yoksa yapmadığına ileride pişman olacağı şeyler midir bunlar kesin
İçinden gelmeyen bir şeyi yapmak sana sadece mutsuzluk verir, el alemin lafları sana bir şey katamaz. Doğumdan sonra bile kendini anne gibi hissedemeyen kadınlar da var ama bu kötü bir şey değil. Herkesin psikolojisi ve alışma süreci, koşulları başkadır. Çok çocuk istediği halde böyle olan da var bu arada.
topluma göre yaşamıyoruz
hayatımızı kendimiz belirliyoruz
yuva kurmak isteyen olur
sorumluluk almak istemeyen olur
insanın yaşam tarzı kendine
Bence sözüne güvendiği insanlari dinleyip kendi düşünceleriyle harmanlayın ona göre karar vermeli. Diğer insanların tecrübeleri önemli tamamen kendi kafamıza göre hareket etmemeliyiz
Kendini dinlemek burada çok önemli 🧡 Çünkü o hayatı toplum değil sen yaşayacaksın. Çocuk veya evlilik geri dönüşü zor kararlar. İstemediğin halde sırf elalem ne der diye yaparsan pişmanlık ihtimali daha yüksek 🙃 Zamanla fikrin değişirse o zaman karar verirsin. Kendi iç sesin en güvenilir rehberin 💫
Cevap
3Cevap
Kendini dinle hayatını yaşa herkes evlenmek zorunda diye bir şey yok bu hayatı sen yaşicaksın onlar degil
Konudan konuya değişir ya o
Detaydaki konuda peki
Bilge insanları dinle
Önce kendini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?