Aldatmayı kabullenmedim ve 1,5 yıllık ilişkimi bitirdim hata mı yaptım?

Selamlar bir konuda fikir almak istiyorum, 1,5 yıllık erkek arkadaşım annesini kaybetmişti ben yurtdışındaydım o sırada ve onun için oraya gitmiştim yani Hollanda'dan İstanbul'a, durumu yoktu elimden geldiğince destek olmuştum ona, biraz zorluk içerisindeydi ama yine de görüşüp birlikte vakit geçirmek istemişti ben de kendini kötü hissetmesin gururu incinmesin diye içeceklerimizi alıp bankta oturmayı teklif etmiştim, bunu söylediğim gibi sessizce sarılmıştı bana ve o gece sabaha kadar sohbet etmiştik her şeyden,

Aradan sadece 3 ay geçti ve beni aldattı, ben de öyle pek uzatacak çirkinleşecek birisi değilimdir neler yaşansa da ihanete aldatmaya göz yumamam öğrendiğim gibi kabullenip hakkımı helal edip her yerden blockladım yanlış mı yaptım?

Güncellemeler
1 ay
oyun içerisinden bana ulaştı yalvardı yakardı, yine kabul etmedim sonuçta enayi değilim oradan da engelledim
Aldatmayı kabullenmedim ve 1,5 yıllık ilişkimi bitirdim hata mı yaptım?
Cevapla