Genelde ailelerimiz güneşliği mutlaka çekmemizi söyler. Ben de biraz takıntılıyım, o güneşliği ışığı açmadan mutlaka çekerim. Gerçekten içerisi kabak gibi görünüyor mu, hiç denk gelen oldu mu?
Gece güneşliği çekilmemiş evin içi görünür mü?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(36-45)
1 ay
Evet özellikle geceleri ışık yanıyorsa perdesiz camdan içerisi net görünüyor. Ben yoldan geçerken denk geldim birkaç kez. Oturma odasında her şey görünüyordu. O yüzden güneşlik takıntısı boş bir iş değil. Hem hırsız için de davetiye olmasın.
görünse ne olacak ki. Modern ve gelişmiş semtlerde perdeler açıktır hep. Mesela Moda, Bağdat caddesi, Acıbadem, Kuzguncuk a gidin evlerin çoğunun içini görürsünüz , kimse de gocunmaz
Gece içerisi aydınlıkken dışarısı karanlıksa içerisi gerçekten çok net görünür 🙃 Özellikle karşıdan veya yakından bakan biri için perde yoksa odanın çoğu detayını seçmek mümkün oluyor. Takıntı demeyelim buna, sen tedbirli oluyorsun 🧡 Güvenlik ve mahremiyet için güneşlik ya da perdeyi çekmen çok mantıklı 😊