- Bir yerden sonra size yürüyorlar mı?
(Beni yormayın benimle ilgili değil soru)
1 ay
Edindiğim var, hatta reel de buluştuğum, bir şeyler yiyip içtiğim. 2 arkadaşla buluşmuştuk, o gün güzel geçmişti yüzüm biraz asık olsa da ama iyi ki de buluşup yüzyüze gelmişiz arkadaş olmuşuz, ne ben ne de onlar o amaçla bir şey düşünmediler, biraz nasıl düşündüğüyle alakalı galiba.
Cevap
16Cevap
arkadaşım var takip listem de
Evet edindim hala görüşürüz siteden gitti wpden devam 😂😂 siteye ilk geldiğimde tanıdığım en çılgın deli mod ve fenoydu
Arkadaş da var, yürüyen de var.
Yürümeleri de normal zaten, dünyanın sonu değil.
Bi kaç kişiyi kardeş olarak Görüyordum bana karşı duyguları değişince uzaklaştım olmaz sıkıntı
Edindiğim oluyor elbette.. arkadaşım dediğim insanlar var.:))
Kimse buradaki bir başka kimseye saygı duymuyor bece.
Evet şu an 2 arkadaşım var. Henüz kimse kimseye yürümedi
Ediniyoruz, biz sosyal insanız her yerden arkadaş ve manita araklarız
Arkadaş ediniyoruz hepsi bu kadar sevgili kısmı yok
Evet var arkadaşlarım
Çok samimi olduklarım var
2 siyle ara ara buluşuyoruz
Evet edilebiliyorum
Edindim.
Hayır
Yok be.
Tamam en çok yürünen sensin
Şaka maksatlı yürüme olabiliyor sıkıntılı
Varmii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?