Evlilik vadisiyle tanıştığım ciddi aday 3 gün sonra neden vazgeçmiş olabilir?

Onun tanışmak istiyordu ve evlenmemiz sonra tanışmaya geldiler evde tanıştık ilk sonra oturduk konuştuk her şeyi çok güzel gidiyordu yani anlaşıyorduk sevmiştik birbirimizi eminim sonra ne oldu ailesiyle istişare mi ne yaptı bilmiyorum belki annesinin hoşuna gitmedim sonra telefon numaranızı aldık çok çok kısa bir konuşmamız oldu ben 20 o 28 belki yaştan dolayı istemediğini sanıyorum ama sebep nedir bilmiyorum çok hoşuma gitti çok beyefendi biriydi kesin olur diye düşünmüştüm ilk defa bu kadar uyum sağlanmıştı ailem kimseyi istemez ama bu çocuğu çok beğenmişlerdi sonra (olmaz) diye kısa bir paragraf yazı geldi çok farklı insanlarız gibisinden ve ben orada yıkıldım resmen gözlerim doldu ağlayacaktım bu mesajda 3 gün sonra geldi sizce neyi bu kadar düşündü de böyle yazdı?
Evlilik vadisiyle tanıştığım ciddi aday 3 gün sonra neden vazgeçmiş olabilir?
Cevapla