Otobüste engelli gence yapılan saygısızlık hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu olay kaç ay önce yaşandı ama hâlâ karşıma çıktığında sinirim bozuluyor, hep gençlere ön yargıyla yaklaşırlar saygısız terbiyesiz falan diye alın buyrun, insanlıktan nasibini almamış bir amcamız. Diyor ki niye söylemiyorsun bacağından engelin olduğunu, geri kafalı insan çocuğun söylemesine gerek mi var sence normalde birinin kucağına oturur musun sen otobüste nasıl bir beyin bu? Valla ülkemizin insanlarını asla anlayamıyorum çok pişkinler, yazık.
Otobüste engelli gence yapılan saygısızlık hakkında ne düşünüyorsunuz?
Otobüste engelli gence yapılan saygısızlık hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla