Sizce nasıl bir düşünce, eşiniz böyle olsa mutlu olur muydunuz
1 ay
Sizce nasıl bir düşünce, eşiniz böyle olsa mutlu olur muydunuz
Bence bir süre sonra bu çok sıkıcı oluyor erkeklerde bundan sıkılıyor. Kadınlar da bundan sıkılır. Yani herkesin bence kendine ait bir Dünyası olmalı bir uğraşı olmalı sürekli kocasına yapışmamalı böyle bir arkadaşım vardı dışarı çıkalım diyorum yok ben kocamla çıkacağım yok şöyle böyle yaw senin kendi hayatın yok mu ya evlenince çoğu çift bireyselliğini kaybediyor ben buna karşıyım
Bencede
Beraber deneyimlemek istemesi çok romantik ve bağlılık göstergesi 🥰 Ama dozunda olursa güzel. Her şeyi birlikte yapmak bazen bunaltıcı olabilir çünkü herkesin az da olsa kendi alanına ihtiyacı var 🌿
Eşim böyle olsa mutlu olurdum ama denge olsun isterdim. Hem ortak anılar hem bireysel özgürlükler en sağlıklısı 💫💑
Cevap
21Cevap
bu tamamen kişilse bir tercihtir.. böyle düşünenlerde var.. kimse yargılayamaz.. ancak sorun eşininde bezer uyumda ya da senin yşamak istediklerine beklendiğine değen biri mi.. oda kısmet artık
Yani ben beklemedigim icin karsi taraftan da beklemesini talep etmem istemem açıkçası benim üzerime yük olur çünkü
Evet bu doğru ve mantıklı olur zaten
Ben öyle isterdim şahsen ve bence karşımdaki insanda böyle düşünmeli yoksa neden eş diyoruz kendimize
Bence en güzeli iyisini de kötüsünü de eşle yaşamak gerekli
En iyisi ve dogrusu bu
Erkek kendisi yaşamış olsa da mı güzel
Tabi neden mutlu olmasin
Önemsemiyorum böyle şeyleri
Ben de seni bekliyordum
Bence cok guzel bir düşünce doğru yoldasın
Çokgüzel düşünce tabii ki
Arkadan yapan çok var
Arkadan yapmak da bir şey ama dimi ben hiç bir şey diyorum
Genel konuştum zaten seni kastetmedim
Ama sorumun cevabı olmuyor ki ondan dedim
Haklısın ama b3nde dile getirdim
Öyle bir beklentim olmadı.
Evet rekor bende.
@KayaKaan peki sen gelene geçene verdin mi?
Her iki tarafta bekliyorsa güzel bir şey
Çok mutşu olurum. Olmayanla olmam ki zaten.
Tabiki bu guzel bir şey
Erkek kendini yaşamış olsa da güzel mi
O karsidakinin duygusuna bağlı belki o da istemez herseyi benimle yasasin ister
Doğru
Sendemi öylesin
Ben öyleyim maalesef
Hayır
Normali bu degil mi
Çok mutlu olurum
Doğru olan bu
Mükemmel olurdu
Saçmalık
Arada bir başka tatlarada bakmak gerek diyorsun
En doğrusu
güzel bir düşünce
Erkek kendisi yaşamış olsa da mı güzel
erkek için güzel.. ;;) detay verirsen anlatayım
Çok detaylı bir şey yok aslında erkek yaşayacağını yaşamış ve evlendiğinde eşi kendini beklemiş ve hiçbir şey yapmamış yaşamamış
hiç bir şey mi ;)
Gayet normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?