Ebeveynler yaşlanınca bize baksın diye mi çocuk yapıyor?

Düşünüyorum da dünyaya gelme sebebim bu olabilir. Ne kadar bencilce edebiyatı yapacak olanlar uzak dursun, yaşlanıp altınıza giderken yanınızda hiç kimse olmadığında görürüm ben sizin romantizminizi. Hele ki günümüz koşullarında aldığınız emekli maaşı boğazınıza yetmezken sizin pisliğinizi temizletmeye hiç yetmeyecektir. Geriye çocuk yapmak ve ondan merhamet beklemek kalıyor. Ben de babamla ilgili böyle bir duruma doğru gidiyorum. Fakat beni yaparlarken şunu hiç düşünmediler mi? Bunun da ihtiyaçları olacak, para kazanmak için yanımızdan ayrılması gerekecek, kazandığı üç kuruş para ancak kendi geçimine yetecek ve bütün zamanı iş yerinde geçecek bize ne ara bakacak? İşsiz olup yanımızda olsa ihtiyaçları nasıl alacak? Hadi onları biz baktık. Bizim nesil evlenmiyor da bize kim bakacak? Aldığımız maaş huzurevine yetecek mi? Yoksa pisliğimizin arasında mı gideceğiz? Bir de işin psikolojik tarafı var. Babamın altını temizlediğimi hayal bile edemiyorum. Hem onun hem de benim için bir travma sebebi olur ama başa gelen de çekilecek ne yapalım ☹️
Ebeveynler yaşlanınca bize baksın diye mi çocuk yapıyor?
Cevapla