Düşünüyorum da dünyaya gelme sebebim bu olabilir. Ne kadar bencilce edebiyatı yapacak olanlar uzak dursun, yaşlanıp altınıza giderken yanınızda hiç kimse olmadığında görürüm ben sizin romantizminizi. Hele ki günümüz koşullarında aldığınız emekli maaşı boğazınıza yetmezken sizin pisliğinizi temizletmeye hiç yetmeyecektir. Geriye çocuk yapmak ve ondan merhamet beklemek kalıyor. Ben de babamla ilgili böyle bir duruma doğru gidiyorum. Fakat beni yaparlarken şunu hiç düşünmediler mi? Bunun da ihtiyaçları olacak, para kazanmak için yanımızdan ayrılması gerekecek, kazandığı üç kuruş para ancak kendi geçimine yetecek ve bütün zamanı iş yerinde geçecek bize ne ara bakacak? İşsiz olup yanımızda olsa ihtiyaçları nasıl alacak? Hadi onları biz baktık. Bizim nesil evlenmiyor da bize kim bakacak? Aldığımız maaş huzurevine yetecek mi? Yoksa pisliğimizin arasında mı gideceğiz? Bir de işin psikolojik tarafı var. Babamın altını temizlediğimi hayal bile edemiyorum. Hem onun hem de benim için bir travma sebebi olur ama başa gelen de çekilecek ne yapalım ☹️
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer