❤️ Aşk
🔁 Alışkanlık
🫶 Emek
🧿Hepsi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
elbette bunların hepsi, ama en onemlisi de zaman ve o zamanin kalitesi. Yani bahsettigim vurdulu kirdili gurultulu degil, birlikte mutlu, huzurlu geçirdiğiniz zamanlar inanılmaz bağlıyor
Sanırım insan belirli bir zaman sonra gerçekten sevgiden ve aşktan çok huzur alır. Çünkü huzur olan yerde her türlü Duygu da yaşanıyor
huzur tek boyutlu degildir ama, icinde güveni de ve diğer unsurları da barindirir. Herhangi bir güven zedelenmesi, huzura da yansır.
Aslında hepsi birbirinden ayrılmaz bir bütün değil mi? Bir olmadın diğeri olmaz..
evet bardagin alti delinmişse ne kadar su koyarsan koy boşalmaya yazgilidir, maalesef
Maalesef öyle. Keşke insanlar da iş işten geçmeden o bardağın altı delinmeden bazı şeylerin kıymetini bilebilse
evet kıymet bilmek cok degerli. Ama ne yazikki hayatin tek gercegi seni doğuran annen babandan ailenden baska kimsenin tam anlamıyla koşulsuz sevgisine sahip olamayacagindir. Elin oğlu ya da kızı her zaman ama büyük ama kucuk bir beklentiyle bir koşulla senin yanında olacagidir. O yüzden cok da suslu hayaller kurmaya gerek yok bence
Öyle bir zamanda eski Gerçekten seni düşünen gerçekten değer veren Gerçekten seni sen olduğun için seven insan sayısı o kadar az ki insanların ne kadar çıkarı varsa o kadar yanımdalar. Gerçekten sevgi sonuna kadar hak eden insanlar var Gerçekten düşünülmeyi hak eden insanlar var ama gerçekten sayıları çok az. Eğer zaten şanslıysan bir şekilde böyle insanlar karşına çıkabiliyor.
Evet Allahtan ümid kesilmez diyelim
Aynen öyle bence de. 🙏 Yorum için teşekkür ederim
Birine en çok bağlanmanı sağlayan şey bence kesinlikle emek 🫶 Çünkü emek olmadan aşk da alışkanlık da çok yüzeyde kalıyor. Zor anlarda yanında olmak güven vermek fedakârlık yapmak bağı derinleştiriyor. O yüzden ankette 🫶 Emek şıkkını seçerdim. Ama çoğu ilişkide sonunda hepsi bir araya geliyor ❤️🧿
Eğer bir ilişkide gerçekten emek varsa o ilişki sonsuza dek sürer💐🙏
Cevap
1Cevap
Bence hepsi :)
Ve tüm hepsini sana yaşatan birileri varsa dünyanın en mutlu insanı olursun ♥️😘
Evet dünyanın en mutlu kadınıyım onun sayesinde <3 :*
Bende onun 😘♥️
<3 :*
Arkadaki saygı ve güven bağı
Sanırım bulunduğumuz dönemi gördükçe Gerçekten sadakatın ne kadar önemli olduğunu hissediyoruz
Evet..
Emek
İnsan zaten gerçekten değer verdiği ve sevdiği kişiye emek verir 👏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?