Küçüklüğümden beri alışamadım, birine söylerken ve böyle seslenilmesinden çok rahatsız oluyorum, değiştirmeyi düşünüyorum. Rümeysa, ismim
Degistir
Degistirme
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Küçüklüğümden beri alışamadım, birine söylerken ve böyle seslenilmesinden çok rahatsız oluyorum, değiştirmeyi düşünüyorum. Rümeysa, ismim
Eğer ismin sana sürekli rahatsızlık veriyor ve kendini iyi hissettirmiyorsa değiştirmeyi düşünmen gayet normal. İsim sonuçta seni temsil eden bir şey ve insanın kendini nasıl hissettiği önemli.
Ama tamamen karar vermeden önce biraz farklı ortamlarda, farklı şekilde kullanmayı denemek de işe yarayabilir. Bazen alışma eksikliği de olabiliyor.
Yine de içinden gelen net bir rahatsızlık varsa, resmi olarak değiştirmek de tamamen senin hakkın.
İsmin sana her söylendiğinde içinde rahatsızlık uyandırıyorsa bunu hafife alma 🌸 Kendini tanımlama biçimin çok kıymetli. Resmi olarak değiştirmek büyük bir adım ama seni daha huzurlu hissettirecekse düşünebilirsin. Ailenle sakin konuşup duygunu anlat. İçine en çok sinen seçeneği işaretlerim: Değiştir ✅💫
Cevap
4Cevap
Mükemmel isim değiştirme onun yerine ne düşünüyorsun
Değiştirme, ismin güzel.
Okşan olarak değiştirebilirsin
Çok hoş bir isim
değiştir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?