Bu kız niyeyse kıskanıyor gibi yanlış mı düşünüyorum?

Arkadaşlar bir arkadaşım var, çok samimi değilim, okuldan tanıyorum, arkadaşlar aracılığıyla samimi olduk. Son zamanlarda fark ediyorum ki biraz tuhaf. Mesela ben göz kalemi kullanıyorum, bana yakışmıyor, gözünü daha koyu yapıyor dedi ama ben onu biraz kıskanıyor gibi düşündüğüm için herkes çok yakıştırıyor, çok beğeniyorum dedim. Baktım artık o göz kalemi kullanıyor. Madem gözü koyu gösteriyor, sen neden kullanıyorsun demi? Benim gibi değil ama o gözünün içine, ben ise kirpik diplerine kadar sürüyorum. Daha önce de saçımı eleştirdi.

Bu kız niyeyse kıskanıyor gibi yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla