Hiçbirşey yapamıyorum kafam hiçbirşeye basmıyor zekq geriliğimi var bende: kendimi çok yeteneksiz hissediyorum?

Sadece insanlarla bireysel konuşup onların duygularını anlayabiliyorum tek yapabildiğim bu sporla ilgilendim olmadı müzikle ilgilendim olmadı sayısal okuyorum kafam hiçbirşeye basmıyor sınıfmdskiler salak gözüyle bakıyor içine kapanık biri olmamda cabası kendimi çoo yeteneksiz hissediyorum :((
Hiçbirşey yapamıyorum kafam hiçbirşeye basmıyor zekq geriliğimi var bende: kendimi çok yeteneksiz hissediyorum?
Cevapla