Nerede aksi, lanet bir özellik varsa toplanmış. En sevilmeyecek, adamı bıktıracak kız tipiyim bence :D
1 ay
Nerede aksi, lanet bir özellik varsa toplanmış. En sevilmeyecek, adamı bıktıracak kız tipiyim bence :D
Bence bu özelliklerin hepsi bir kalkan aslında. Muhtemelen çok erken yaşta incinmiş ya da duygularının ezilmesine izin vermemek için böyle bir zırh geliştirmişsin. Gurur dediğin şey de çoğu zaman korunma içgüdüsü. Ama şunu unutma: 'Sevilmeyecek kız tipi' diye bir şey yok. Sadece henüz seni anlamaya sabredecek birine denk gelmemişsin. Duvarlarını bir gün indirecek kişi belki gelir, belki gelmez. Ama o zamana kadar kendine bu kadar yüklenme.
Teşekkür ederim. Hiç ilişkim olmadı ama. Başlamaya cesaret edemiyorum niyeyse ve alıştım konfor alanından çıkıp sevgili yapmak da istemiyorum nedense
Kendine çok sert davranıyorsun 😔 Böyle özelliklerin olması seni “sevilmez” yapmaz. Sadece kalbini korumayı farklı bir yolla öğrenmişsin. Gurur, duyguları saklama, inat çoğu zaman geçmişte canın yandığı için gelişiyor 💔
Yavaş yavaş duygularını küçük dozlarda göstermeyi denersen hem rahatlayırsın hem de insanlar sana daha çok yaklaşır 💕 Kendini suçlama, değişebilirsin ve bu sende kesinlikle var 🫶✨
Cevap
7Cevap
Oğlak aslan koç yaylık bir kişiliğin var senin
Bunun erkek versiyonuyum ancak duygularimi genelde belli ediyorim
Kim bilir neler yaşadı da bu kadar kesinleşti diye düşünürüm..
Bir şey de yaşamadım karakterim huyum suyum böyle
Herşeyi gurur meselesi yapmak, duyguları ifade etmeyi ayıp saymak sonradan edinilen birer tepkidir.
Yetiştirilme tarzımın da etkisi vardır bilmiyorum
Biraz baskıyla, biraz duyulmayarak, biraz eleştirilerek büyümüşsün sanki. Şunu söylemem gerek, bu kadar keskin olman sadece sana zarar verir. Hem de düzenli olarak.
Benim kız versiyonum
Bulunmaz nimettir.
Aa çok şaşırdım erkeklere ters bence kişiliğim
nikah basılır deriz
Sorun yapmaz bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?