İnatçı, her şeyi gurur meselesi yapan, ağırbaşlı, duygularını ifade etmeyi bile ayıp olarak gören bir kız hakkında ne düşünürsünüz?

Nerede aksi, lanet bir özellik varsa toplanmış. En sevilmeyecek, adamı bıktıracak kız tipiyim bence :D

İnatçı, her şeyi gurur meselesi yapan, ağırbaşlı, duygularını ifade etmeyi bile ayıp olarak gören bir kız hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla