Bir insan neden baskasi aglarken güler, empati kuramaz gibi davranir?

Bir insan ağlayan veya üzgün olan birinin yanında neden güler veya ciddi duramaz? Eşimle ciddi bir konu konuşuyorduk, ben de üzüldüm ve gözlerimden yaş gelmeye başladı. Sonra bir baktım gülmeye başladı. Ondan önce de Instagram'da gördüğüm bir videoya ağlamıştım ve o an tek isteğim ona sarılmaktı ama kendisi yine gülmeye başladı. Bir insan neden güler ki başkası ağlarken mesela? Kendisi bütün acılarını yalnız çekmiş ve dışarıya asla duygularını ifade etmeyen birisi. Ve şimdiye kadar hiç ağladığını da görmedim

Bir insan neden baskasi aglarken güler, empati kuramaz gibi davranir?
Cevapla