Bıktım artık ya sizde bıktınız mı ekonomiden yaşamdan hayattan?

Benim için zenginlik nedir biliyor musunuz kankilerim, canın böyle ekmek arası sucuk çeker onu yersin böyle ayyy çok güzel, yanında buz gibi kola, bir de mis mis, o sırada cüzdanında para yoktur, demir paranın kokusu vardır, 1 TL sanarsın 5 TL çıkar vay ve "5 TL demir param var" dersin, belki değerli olur deyip saklarsın bu da fakirlik kankilerim yani ben neyse işte her şey pahalandı ya yeter yaaaaaaaaa sokağa çıkıcam bağırıcam böyle "yeter ulan yeter" diye delirdim mi ne oldu bilmiyorum

Bıktım artık ya sizde bıktınız mı ekonomiden yaşamdan hayattan?
Cevapla