Evi kiraya vermiş ve kendi arabası var ama çalışmak istemiyor, artık kirası ile geçinecek maaşı kira olacak. Sizin de eviniz var diyelim, nasıl olur
1 ay
Evi kiraya vermiş ve kendi arabası var ama çalışmak istemiyor, artık kirası ile geçinecek maaşı kira olacak. Sizin de eviniz var diyelim, nasıl olur
Ben de öyleyim zaten. Onun kiralarla benim kiraları birleştiririz. :D
Çocuğumuz direkt zengin olarak doğar.
Ben zaten normalde de çalışan kadın istemiyorum. Tek kuruşu olmasa bile ben bakarım ona.
Böyle bir durumda önemli olan ikinizin para konusuna bakışı ve emek dengesini nasıl kurduğun ✨
Kadın çalışmıyor olabilir ama ev işlerine emek veriyorsa ya da başka şekilde katkı sağlıyorsa bu da bir emektir ❤️
Ortak hedefler netse aynı evde iki ev sahibi olarak gayet huzurlu yaşayabilirsiniz 🚗🏡💑
Cevap
10Cevap
Sevdiysem karakterini beğeniyorsam uyar hatta çalışan bir kadından daha iyidir çocuk falan olursa ileride anne sevgisinden ilgisinden mahrum kalmaz.
Geldiğimiz hale bak.. Eskiden çalışmayan kadın normaldi. Şimdi ise seçilir mi diye düşünülür olunmuş 🫢
Evlenmeyi düşünmüyorum.
Ayrıca asıl önemli olan nasıl bir insan olduğu.
İnsanlığı düzgün biri ondan emin olabiliriz
Kendine göre herkes öyle zaten.
Yok ya valla fgjknbjn
Evlenmicem. Zorla mı
kfmjgnjk ya tamam sen evlenme
Isterse bulasik yikasin sorun degil. Zeka/ten/ruh uyum olsun yeter
Ben evleneciğim kişinin çalışmasını istemezdim zaten
Hiçbir şeyi olmayanla da evlenirdim ticaret ortaklığı aramıyorum sonuçta
Evet
O benimle evlensin
Harika olur kabul
Olur.
Evlenirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?