28 yaşında olacağım niye bunalımda gibiyim?

Arkadaşlar 2.5 ay sonra yaşım 28 olacak. Ama hala bazı şeyleri yoluna koyamadım. Düzenli bir iş yok mesela geçici işler yapıyorum ama bir yere atanabilmek iyi olurdu. Aşk desen uğramaz bile. Önümü göremiyorum. Mülakata girsek bile eleniyoruz. Aynı durumu yaşayan var mı?

28 yaşında olacağım niye bunalımda gibiyim?
Cevapla