Çok yalnız hissediyorum ne yapacağım?

Hiç arkadaşım yok, kardeşim de yok, konuştuğum kişi de benimle konuşurken başkasıyla konuşuyormuş, şu an sevgililer, beni anlıyormuş gibi gelen sadece o gibiydi. Yakın zamanda ailemden birilerini kaybettim ve bunları anlatacak kimsem bile yok, çok kötü hissediyorum. Birileriyle tanışmaya hevesim bile kalmadı, artık kimseye güvenmiyorum, çok kötüyüm, bu his nasıl geçer?
Çok yalnız hissediyorum ne yapacağım?
Cevapla