Merhaba arkadaşlar 2 ay evli kaldım, çekişmeli boşandık, 220 bin civarı tazminat davası ve yoksulluk nafakası karşı taraf bana verecek ama bilerek sigortasını falan iptal ettirdi, adına bir şey yok. Bugün avukatla iletişime geçmişler, 135 bin de anlaşalım karşılıklı diye, 90 bin TL de karşı taraf avukatlık ücretini saymış. Benim avukatımla da ziynet alacağı olursa %20'sini benim avukata verecektim ve ziynet alacağım sadece 21 bin TL. Diğer ücretler ise maddi manevi tazminatım. Benim avukat ise 135 TL'den 20 bin TL kendine istiyor ziynet alacağı için ama dediğim gibi ziynet alacağı sadece 21 bin TL, bunun yüzde 20'si 2500 denk. Ne yapmalıyım, ayrıca öncesinde avukatlık ücretini verdim ayriyeten.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer