Merhaba, 2 tane 8 yaşında kız çocuğu ve yeni doğacak bebek için 2+1 ev nasıl 5 kişilik aile
1 ay
Merhaba, 2 tane 8 yaşında kız çocuğu ve yeni doğacak bebek için 2+1 ev nasıl 5 kişilik aile
3+1 bile az gelir bir noktada ama yapacak bir şey yok eldeki buysa ranza vb sistemlerle çocukların odayı çözeceksin. Geriye bir salon bir yatak odası kalıyor zaten.
Üç çocukla 2+1 evde yaşamak zorlayıcı olabilir ama imkânsız değil 😊
Kızları aynı odada yatırıp ranzayla alan kazanabilirsin 🛏️ Bebek için ebeveyn odasına küçük bir beşik ve düzenli bir köşe ayarlayabilirsin 👶 Salonun da gerektiğinde oyun alanı olması rahatlatır. Depolamayı iyi planlarsan daha ferah hissedersin 🧺✨
Cevap
5Cevap
şu an için yeterli bence ama çocukların büyüdükçe yeterli olmayacak
yetmez minimum 3+1 imkan varsa daha fazlası lazım
Bebek doğmadı
doğacak
Biraz zor olur ama 100 metrekareyse iyidir yine
Bebek daha doğmadı
Bir oda ikizlerin olur, bebek doğunca o çocuklar illa etkilenmeye başlarlar ama aynı odada mı yatacaklar bebekle
Çocuk odası küçük iki yatak çalışması falan var yer yok zaten
Cok kucuk sıgmazsınız
Yetersiz
Gayet iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?