- Mübarek isim koyma merasimi değil sanırsın soykırım, 3 ölü 17 yaralı galip taraf amca tarafı olmuştu
- sen bizimle testis geçiyorsun dediğinizi duyar gibiyim 🙄
- yoo ciddiyim


Abim koymuş ismimi çok seviyor. Tabii benide dhdjfk herkes de sevmiş zaten. Düşünülen başka bir isim de varmış ama bu galip gelmiş arapçadaki gibi dik ve sağlam :))
Cevap
4Cevap
Bilmem sorck babama umarım annen koydu demez çünkü ismimi değiştirmeyi düşünüyorum o koyduysa değiştirmem
Öldü o yüzden onun koyduğu ismi değiştirmem
Amin, sağol
O kadar tartışmaya gerek olan isim ney gerçekten mersk ettim dkdmd benim adımı annişim koymuş
Bilmem mi lazımdı 🙄
Biri deden diyor beni Baban diyor bir dayın diyor anlamadım bende bilmiyorum
Yok paylaşamıyorlar beni
Tabii canım hiç sorma
hepsi toplaşıp vermisler de halamdan çıkmış galiba fikirto
Rahmetli annem vermiş
Amin Allah razı olsun
İlk ismimi tüm aile ikincisini ablam vermiş
amcam vermiş ya sen mi doğurdun kardeşim
Babam babaannemin adını koymuş işte
Olacak iş değil koca dünyada beni bulur böyle şeyler
oralari karıştırma sen😬
Anam bubam
anneannemin annesi vermis😂
Annem babam koymuşlar
2 ismim var iki tarafında dediği olmuş 😂
Dedem koymuş ismimi.
Annem ve babam koydu hep severim ismimi ❤️
Dayım 😒ismimi seviyorum ama onu hayır 😃
4 yaşındaki abim olabilir 🤨
Babaannem koymuş adımı.
Ben 🤣
Vallahi de kimlikte yazan ismimi ben koydum🤣
İsim değişikliği yaptım normal olarak kendim seçtim
O da bende kalsın
@dbdbdhddh detay vermeyi sevmem 😏
Babam
Annem
Anne vermeli sonuçta doğuran o
Babam
Amcamm
babam
Annem
Annem
Off taw gibi oldu bende
Hatırlâmıyorum
Babam.
Peder
Babam koymuş
babam
Babuşkam. :d
Annem babam koydu.
Dedem
Annem
Babam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?