Ondan evli olduğumu saklamıştım, dolaylı yollardan öğrendi. Boşanma sürecindeyim. Ve o da bana yanında olacağım diyor bu normal mi?
1 ay
Ondan evli olduğumu saklamıştım, dolaylı yollardan öğrendi. Boşanma sürecindeyim. Ve o da bana yanında olacağım diyor bu normal mi?
Yanında olmak istemesi normal duygusu var demek ama senin evli oldugunu saklaman büyük sıkıntı güven kırılmış bi kere önce boşanma işini temiz bitir sonra devam etmeyi düşün yoksa bu konu hep sorun olur
Evet Şu an bundan kurtulmaya calısırken baska bı takıntılı ınsana tutulmakta istemıyorum
Mantıklı olan bu o yüzden hayatından çıkar onu
Galiba cıkaracagım
Daha ne istiyorsun
Bırakıp gitsemiydi
Duruş sergilemiş
Amacı ne önemli olan kısmı o
Eski sevgi saygısı devam ediyormu yoksa mali gücünü mü istiyor ya da başka bir sebebimi var bunu anlamaya bak
Her erkek öyle der çıkar menfaat var içinde :( seni kolay lokma goruyor böyle kadınlar daha kolay düşer yaş kaç bide seni kocanla doldurur hak etmiyor seni diye
Bu durumun normal olup olmamasından çok senin ne hissettiğin önemli 💔
Kendini suçlu hissetmen muhtemel çünkü ondan evliliğini saklamışsın. O ise hâlâ yanında olmak isteyerek duygusal davranıyor olabilir 💫
Önce dürüst ve net olman şart. Boşanma sürecin bitmeden ondan duygusal olarak biraz mesafe rica etmen daha sağlıklı olur ❤️🩹✨
Öyle bir derdım yok cunku bende onu çok sevıyorum
Cevap
27Cevap
zor bır donemde oldugun ıcın “yanındayım” demesı normal gıbı gorunur… ama nıyetı gercekten destek mı yoksa yakınlasma mı, orayı ıyı tartman gerek
Normal ama ben ögrensem ayrılırım o saniye benden beklentisi maks seks derdim
Hayır oyle degıl tabıkı , yıllardr kuramadıgım yuvayı kurmak
Dıyemedim o surecte bosanmıs olurum oyle soylerım dıyordum ama o kadar cok evlenelim evlenelim dediki
Boşanmakta olduğu eşi dehşet saçtı haberleri belli. Bir de ne yazıkkş kadını haklı göstererek yapıyorlar o haberleri. Adamı aldatmış bedelini ödeyince feminist s o. Ysuzları kahraman ilan ediyor
Fazla yakınında olmasın boşan sonra bol bol yanında olur
şu soruyu bir erkek sorsa yaşanacak linci düşünemiyorum : )
Yanında üstünde altında ya da arkanda her türlü yakında olmak istiyor.
Normal değil çünki boşanmış olan biri neden hala yanında olsun ki
Ben bosanıyorum , o degıl
Senin evlilik kağıt üstünseymiş zaten
Evet evlilik denen bişey olmadı yanımda bile uyumadı yıllardır
Evli biri olarak üzüldüm. Fakat senin gizlemene pek hoş olmamış
Evet maalesef yaptım oyle bir hata
Umarım kavgasız gürültüsüz medeni bir şekilde biter
Neden boşanıyorsun kocanı ne zamandır aldatıyorsun
Kocam denen kişi 10 yıldır benimle uyumuyor bile , kumar oynuyor ve baskalarıyla takılıyor. Sadece kendıyle ılgılenıyor ve bir gun olsun benım yuzume bıle bakmadı paıkolojık olarak bana sen pissin çirkinsin diyip durdu.
Yaşlarınız kaç peki
30-34
Zengin misin
iyi misin
Sordun işte
Normal mi derken? Olmak isteyebilir seviyorsa
Koca yürekli adam dhfh
Normal ayrılırken destek olmak istiyor
boşandıktan sonra seni zi. kecek. sonrasını bilmem
Gayet normal zaten rahat rahat görüşme imkanı olur
sence normalse biz ne diyelim
Kullanıyor seni
Oyle mi dersın ama evlenelim evlenelim dıye tutturdugu ıcın ortaya cıktı evli oldugum
Normal tepki vermesi normal değil ki
Ama bunu bılmeden once zaten evlılık planları yapıyordu benımle annesi dahı bu planları desteklıyordu ve annesi evlenmesini istiyor hadi bana torun verın artk falan dıyordu
Fazla güvenme takıntılı biriside olabilir
Ben bundan korkuyorum ya takıntılıysa cunku 1 yıldır ayrılsamda bırakmadı pesımı cok sevıyorum dıyerek ona neler yaptım yıne terketmedi
Allah yardımcın olsun inşallah ne diyim
Seviyor işte
Yoksa takıntılı bırımı
Yok yahu neden takıntılı olsun zaten sonrasında daha da rahat olacaksınız bu böyle oluyor onun için yanında olması normal
O zaman benı gercekten sevıyor oylemii
Yani bilmesine rağmen senin yanında
Evet bu benı sasırttı terk eder agzına geleni sayar dıyordum ben , o da ben onun ogrendıgını duyunca onu engelleyecegımı dusunmus
Yani cinsellik yaşadıkça bağ olmuş bence
Değil. Yüksek ihtimal seni kullanıyor.
Evlenmek istıyor ailesiyle bile tanıstırdı evli oldugumu ogrenmeden once ve ogrenınce de sonuna kadar savasıcam dedi bana senin için
Tamam da bu yalanı yakaladıktan sonra böyle normal tepki vermesi pek normal değil
Evet bende anlamdım işte bana sana kızamıyorum , neler yasamıssın ben olsaydım napardım dıyorum, seni canımdan çok sevıyorum dedi
Bak bu kadınların ailesiyle tanıştırdı şunu yaptı bunu yaptı işlerinde hep aklı gidiyor. Bak evlisin boşanacaksın daha dikkatli adımlar at. Kendimden biliyorum
Nasıl yanii
Yanisi şu. Her lafa her söze inanma hatta her yapılana da inanma. Boşandıktan sonra hemen evlenmek çok zor çünkü
Hemen oyle bısey yapamam cunku bu travmadan
İşte bak bunu diyorum ben de. Boşanma ayrı sıkıntı hayatını birini almak ayrı sıkıntı çünkü
Boşanıyor musun
Evet ,
Ne saçma hayatlar varya
Hiç normal değil
Bu ne hız.
Ee sorun ne
Değil
riskli
evlenmek istiyordur
Evet oyle dıyor bu iş bitsin evlenelim dıyor
senin düşüncen ne
Ekmeğin bayat tazesi olmaz
O ne demek knka
Garipp
Neden
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?