İnternetten tanıştığın biri için 6 saat araba sürmeye değer mi, bu kadar fedakarlık fazla mı?

Aramızda 17 saat mesafe var, orta noktada buluşalım diye düşündük fakat bir kadın olarak uzun yola araç kullansam da o çıkıp gelebilsin istiyorum, fakat maddi manevi şu an öyle bir imkânı yok.

Çevremden kimsenin henüz bilmediği bu ilk buluşmada aklım beynim her şeyim o dese de bu şekilde içime sinmiyor, fakat sürekli aktif iletişim hâlindeyiz iki aydır ve ben napacağımı bilmiyorum..

Çok istiyorum, ama bu kadar fedakârlık fazla mı diye sorgularken buluyorum kendimi

Güncellemeler
1 ay
Kalktı geldi arkadaşlar, ama bir şey soracağım, neden yüzyüze gelince tüm büyü bozuldu gibi oldu 🥲
Çok daha heyecanlı bir buluşma hayal etmiştim. Niye olmadı ki...
İnternetten tanıştığın biri için 6 saat araba sürmeye değer mi, bu kadar fedakarlık fazla mı?
Cevapla