Çok daha heyecanlı bir buluşma hayal etmiştim. Niye olmadı ki...
İnternetten tanıştığın biri için 6 saat araba sürmeye değer mi, bu kadar fedakarlık fazla mı?
Çok daha heyecanlı bir buluşma hayal etmiştim. Niye olmadı ki...
Aramızda 17 saat mesafe var, orta noktada buluşalım diye düşündük fakat bir kadın olarak uzun yola araç kullansam da o çıkıp gelebilsin istiyorum, fakat maddi manevi şu an öyle bir imkânı yok.
Çevremden kimsenin henüz bilmediği bu ilk buluşmada aklım beynim her şeyim o dese de bu şekilde içime sinmiyor, fakat sürekli aktif iletişim hâlindeyiz iki aydır ve ben napacağımı bilmiyorum..
Çok istiyorum, ama bu kadar fedakârlık fazla mı diye sorgularken buluyorum kendimi
Ankara 'da buluşabilirsiniz. Bence burada önemli olan asıl konu mesafe değil. Sen de gidebilirsin. O da gelebilir. Uygunluk durumunuza bağlı. Ama bence buradaki asıl konu bu adam ne kadar gerçek? Ne kadar güvenilir? İki aydır aktif iletişim halinde olmanız, onu gerçekten tanımak için yeterli bir süre mi? Erkekler bu tür ilişkilerde çok iyi rol yaparlar. Umarım hüsrana uğramazsın.
Merhaba görüştük, yanıma geldi, kendini anlattığı gibi biri fakat hayal ettiğim beklediğim etki olmadı 🥲
İçine sinmemesi çok kıymetli bir sinyal 💔 İç sesin “dur bir düşün” diyorsa bunu ciddiye almanı öneririm. 6 saatlik yol ve ilk buluşma için tek taraflı bu kadar çaba dengeli durmuyor 🚗
Bence biraz daha zaman tanı kendine. Önce görüntülü görüşmeleri artır güveni test et. Mümkünse ileride küçük adımlarla ve daha eşit şartlarda buluşmayı konuş 🌿✨
Cevap
18Cevap
değmez hayır
Kesinlikle o gelmeli , ortada buluşmak da nedir , sen bir kadınsın basitleştirme bu durumu , senin ayağına gelmesi gerekir.
Sen nerdesin o nerde
Kuşadası, Antep..
Otobüsle oldukça uzak , orta nokta konyada bulusmayi düşündük..
Bir isletmesj var küçük, kapatıp gelmek durumunda kalacak, yani her anlamda bana iyi gelen bir insan fakat bu mesafe beni korkutan. Güven problemim yok bana zarar geleceğini düşünmüyorum fakat evet bir prenses gibi hissetmek istiyor insan ilişkide ne olursa olsun o mu gelmelydi, yoksa bunu beklemek bencillik mi diye sorguluyorum... Bilmiyorum kafam karışık... Zamanında çokca fedakar bir insandim bu defa olmayayım derken sanırım yine basaramjuorum
Ne olursa olsun , fedakarlık yapıp uçakla da gelebilir. Benim tavsiyem gerçekten dikkatli olmanız bı zarar geleceginden tabikide degil , Bu mutluluk hormonunun size hata yaptırması aşikar. Sizi tanımıyorum ama prenses gibi olun ve onu yanınıza çağırın. İnanın pişman olmazsınız.
Onu kaybedersem diye korkuyorum.. çünkü duygularımı gizliyor ve frenli olmaya çalışıyorum aslında , o çok daha benjmle doluyken ben ona olan iletişim ihtiyacmi sürekli erteleyip bastiriyorum... Kaptırmamaya çalışıyorum sürekli, gideceğim ve alisacagiz ya sonra diyorum.. günlük anlık geçici bir şey değil.. uzak mesafe jliskisi bana göre değil. Endişeler , kaygılar, korkular... Bilmiyorum. Ona ben yapamıyorum, gelemyorum dersem cesaret edemememi yeterince istemeyisime bağlayıp bir kopuş olacak gibi hissediyorum..
Mantık olarak soracak olursan zaten uzak mesafe ilişkisi başta mantıklı değil , sana iyi gelebilir hak veriyorum , bir kadının huzuru birinde bulması onda duygularını bulması kendini güvende hissetmesi çok özel bir şey. Ama bir kez bulustunuz farzet peki ya daha sonra bu döngü sence nereye kadar gidecek. Yolun başında sayılırsın. Onun fedakarlık yapmasını beklemelisin bence. Sen fedakarlık yaptıkça emek harcadıkça yıpranacaksın. Seni tanımıyorum ama iyiliğini istiyorum emin olabilirsin. İyi düşün bunu
Teşekkür ediyorum.. farklı bakış acilarinna sahip olmak için sordum bu ssoruyu zaten çünkü mantık devreye giremiyor böyle durumlarda bizde ne yazık ki. Teşekkürler.
Mantığın devre dışı kalmış bunu fazlasıyla belli ediyorsun. Finalde pişman olacağına adım gibi eminim. Lütfen yapma.
Tahmin ettiğim gibi :)
Neden böyle oldu 🥲
Sanalda yüklediğin anlam ile reel de olan bir değilde ondandır , sanal biraz daha toz pembe
İyice tanıyıp sezgilerini dinleyerek böyle bir şey yapman daha iyi olur gibi
Tanıdığım kadarıyla ve sezgisel yaklaşıyorum. Cekincem ayağına gidemem diye düşünmek değil ama bilmiyorum...
Otobüsle gitmek daha mantıklıdır ancak senin gitmeni doğru bulmuyorum.
Ortada buluşacağız da yine de onun sehrime gelmesini istemem mantıklı olan değil mu
Evet onun gelmesi her açıdan daha doğru olur, şu an buna imkanı yoksa imkanı olduğu zaman kendisi gelmeli
Prenses erkek prenses erkek vs. diyordunuz alın size prenses erkek aw.
Öyle sacmami olur orta ywrse buluşmak nedir o senin yanına gelmek zorunda erkek adam
İki taraf fedakarlık yapıyor bence yap sonra aklının köşesinde hep şu olacak keşke gitseydim
Kimse için değmez, ne idiğü belirsiz biriyle olmaz. Günümüzde tehlikeli.
O kadar kadına zarar veriliyor neredeyse her gün farklı bir var. Bu nasıl bir cesaret hiç tanımadığın birinin yanına gitmek. Bu kadınları anlamıyorum
İçine sinmeyen kısım senin senin savunma mekanizman onu dinlemelisin çünkü bazı şeyleri hisseder ve tek amacı sana zarar gelmesini önlemek
Keşke senin gibi birine denk gelebilseydim şu hayatta, ödedğim uçak bileti paralarına acıdım inan
Kadın basına gitme o kadar saat
Kadın başına olunca ne oluyor. Yılda 4-5 kere bu şekilde uzun yol normalde yapıyorum aracımla tek başıma bana koyan mesafe kat etmek değil ki... Bir kadın bunu yapmalı mı
Onun gelmesi gerekiyor
o niye gelmiyo sen gidiyon
Sen gitme o gelsin birine de haber ver giderken
Uçakla git
Biletler çok pahalı , havalimanı evime uzak , aracimj havalimaninda otoparka bırakmam gerek vs vs
Değmez
Her anlamda iyi gelen ve yoğun hissettiğin bir insansa...
Fazla
Buluşma anını hayal et değer bence
zorr olur
Ben olsam gitmezdim
Aranızdaki güven ve sevgiye bağlı
Ne oldu büyü nasıl bozuldu
Bilmiyorum yanyana beklentimi karşılamadı, giyim tarzı oldukça özensizdi ben kafa yormurken, hadi onu cozsem desem yani içimde kelebelekler ucmadi bulutlar uzerinde gibi olurum sandım, eksik bir seyker vardı, çok eğlenceli kafa dengi iki arkadaş gibiydik sanki fazlası değil , böyle o eril enerjisini alamadım bana geçmedi yani
Yaşlar kaçtı
O 31 ben 33
İkiniz de bekar mı
Evet tabi ki
Meslek ne o ve sen
O chef , ben öğretmenim
Gizliden çıkma imkanınız var mı
Maalesef bu şekilde zaten sadece size bana bildirim gidiyor
Zaten meslek uyumu yokmuş
Otobusle git
Otobüsle 18 saat sürüyor yaklaşık
Ortak bir yerde bulusun ikinize de yaklasik 9 saat olan bir yerde mesela
Daha neler
Helal olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?