Benim arkadaş grubum kız erkek karışık ve hani gerçekten hepsini çok seviyorum, aramızda hiçbir şey olmayacağına o kadar eminim ki. Hani zaten hep buluştuğumuz arkadaş grubumuz. Sevgili yaptım 1 ay önce ve istemiyor erkek arkadaşlarımı, ona hak veriyorum, onun kız arkadaşı yok çünkü. Ben de söyledim buluşmayacağımı bir daha ama çok üzülüyorum çünkü gerçekten çok anımız var hep birlikte ve çok eğleniyoruz. Sevgilim arkadaşlarıyla buluşunca 12 saat kalabiliyor, geceleri dışarıda olabiliyor. Ama benim arkadaş grubum elimden alındı. Başka arkadaşımla de eğlenmiyoruz. Sevgilim eğlenirken ben evde kalıyorum. Buluşmalara benimle gel diyorum, onu da istemiyor, ya onlar ya ben diyor. Onlardan da sevgilimden de vazgeçmek istemiyorum, sevgilim çok iyi birisi. Nasıl ikna edebilirim
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer