Çevremdeki olumsuz evlilikler yüzünden; evlilikten ve kadınlardan hem soğumaya hem de korkmaya başladım.
Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Çevremdeki olumsuz evlilikler yüzünden; evlilikten ve kadınlardan hem soğumaya hem de korkmaya başladım.
Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Kendine şunu sor: “Nasıl bir ilişki isterim?” Güven, saygı, sınırlar… Bunları netleştirirsen hem seçerken daha bilinçli olursun hem korkun azalır
Kadınlardan korkmak yerine tanımaya odaklan. Önce arkadaşlık kur. Gözlemle. İletişimi güçlü olanları seç. Kendi sınırlarını da açıkça ortaya koy. Böyle olunca kontrol sende olduğunu hissedersin
Çevrendeki kötü örnekler sende korku yaratması çok normal 😔 Her gün tartışma duyan biri savaş alanından korkar sonuçta. Önce şunu ayırman önemli: Kötü evlilik var ama bu herkesinki kötü olacak demek değil 💔
Kendine şunu sor: “Nasıl bir ilişki isterim?” Güven, saygı, sınırlar… Bunları netleştirirsen hem seçerken daha bilinçli olursun hem korkun azalır 💫
Kadınlardan korkmak yerine tanımaya odaklan. Önce arkadaşlık kur. Gözlemle. İletişimi güçlü olanları seç. Kendi sınırlarını da açıkça ortaya koy. Böyle olunca kontrol sende olduğunu hissedersin 😊
Gerekirse birkaç seans bir online terapistten destek al. Bu korkunun kökünü bulmak rahatlatır. Unutma her kötü evlilik yanında mutlu evlilikler de var. Sadece çoğu sessiz ve dikkat çekmiyor 🌿💚
Cevap
3Cevap
Evlenmek zorunda değilsin
Çevrem ve ailem, evlenmem konusunda baskı yapıyor.
O zaman önce en az 1 sene sevgili olup iyi tanı sonrasında evlen böyle daha iyi yenersin ya da aşık olmayıp evlenmeye de bilirsin
Evlenerek
Evlenmeden önce bu korkularımdan kurtulmalıyım.
Evlenme olsun bitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?