Bu sıralar öyle olacak gibi, tavsiyeniz var mı? Yayıncı vs izliyor musunuz?
1 ay
Kendime yemek yaparım yeni tarifler denerim yalnızken daha rahat oluyor sşkşşll dizi film falan izlerim uyurum
Yayıncı olara Rraenee jahrein öyle takılıyorum
Teşekkür kral 👑
Evde yalnız kalmak bazen çok iyi gelir 😊 Yorgunsan önce güzel bir duş alıp sevdiğin atıştırmalıklarla film ya da dizi açabilirsin 🎬 Oyun oynuyorsan ona da yönelebilirsin 🎮 Ben genelde podcast ve belgesel açıyorum. Bir de hafif spor ve meditasyon çok iyi geliyor 🧘♂️✨
Cevap
3Cevap
İzlemem KS de takıl kanka tv dende aç müziği jsj
Damarlarındaki asil kanda mevcuttur
Uyurum, kalkarım, markete gidip abur cubur alıp onları yer film izler , azıcık kitap okur sonra yine uyurum 😅
Pop müzik aç dans et hdjdjdnd çok iyi geliyor 💅🏼😂
@cptmac Tekken aslında çok aktife daha iyi oluyor. Film dizi rahatça kitap okuyabiliyorsun sehehbeneb
Susmadım buradayım shbssbsbsb Özelden konuşmadık ama bir kaç soruma cevap vermiştiniz
Açılayım hshshshs
Dndndndn ben hatırladım
İstek attın zaten hahahahaha
Gizliden sordum hehshshs
VKİ sorusuna dhdhdh cevap vermiştim
Vermiştin
6 bilim delı?
Dalı? Klavye sakatlandı kusura bakma
Suyhdbusbudbus
İyiymiş
Kilo vermek istiyorum
İnşallah bdbdbdbdb
Yalnız yaşadığım için hep tekim
Oyun film KS
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar