Ailem bana vesayet davası açtı, kurulda ve mahkemede ne sorulur, süreç nasıl işler?

Arkadaşlar merhabalar baba ve erkek kardeşimi Nisan ayında polise şikayet ettim bu erkek kardeşin kız arkadaş mevzusu vardı şımartmıyorum diye üstüme geliyorlardı niye şımartayım benim erkek arkadaşıma aynı ihtimam gösterilmedi neyse nisanın yarısı işte bir akşam biz bu kızla kavga ettik kızın anasıyla da kavga ettim internet üzerinden 5 dk sonra benim erkek kardeş bunların maşası olmuş hemen eve geldi şok üstüme yürüdü polis çağırdım o gece baba ve erkek kardeş benden ben de onlardan şikayetçi oldum 3 senedir bu mevzu sürüyor bunlar sürekli bana diyor sen hastasın nah hastayım neyse o ifadeye de psikolojik rahatsızlığı var yazmışlar ben UYAP'a o gece girdim bu şikayeti görmek için ulan ne göreyim vesayet davası açmışlar bir de bu kamu davası geri çeksen de yani görülüyormuş ay Allah'ım bir de öyle uzun ki şimdi kurula girip sonra mahkemeye çıkacağım ne madde kullanımı sigara alkol savurganlık akıl hastalığı hiçbir şeyim yok üstelik 29 yaşındayım KPSS'ye hazırlanan sağlık bölümü mezunu lisans bir genç kızım Allah'ım sabır arkadaşlar fena oluyorum sadece arada babama vuruyorum o da vuruyor üstüme yürüyor çünkü baskı çok oğul kayırması var bu vesayet dilekçesine neler neler yazmış komşularla da hırçın davranıyormuşum yalancı pislik milletinkiler neler neler yapar üstünü örterler Allah'ım benim de imtihan bu benim sorum bu kadar kolay mı yaa bu vesayet davalarına da bir sinir çeksinler kafalarına göre insan hayatıyla oynuyorlar

Ailem bana vesayet davası açtı, kurulda ve mahkemede ne sorulur, süreç nasıl işler?
Cevapla