Nişan elbisemi ve takımı kendim aldım, bohça da yapılmadı, bu durum normal mi?

Açıkçası ben böyle konuları çok önemsemezdim. Ama şimdi baktıkça görüyorum ki nişan elbisemi kendim aldım birçok insan alışverişe nişanlısı ile gidiyor ve erkek tarafı alıyor. Bohçam zaten olmadı. Takı da zevkim sorulabilirdi ama sorulmadı. Normal mi?

Nişan elbisemi ve takımı kendim aldım, bohça da yapılmadı, bu durum normal mi?
Cevapla