• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum
1 ay

Sessiz kalmak bazen en büyük cevap mıdır?

вshєldσn u
вshєldσn Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
3317
Yapay Zekaya Sor
Sessiz kalmak bazen en büyük cevap mıdır?
Sessiz kalmak bazen en büyük cevap mıdır?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
50 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gözleme2002 s
    Gözleme2002 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 754 cevap paylaştı.

    Sessiz kalmak bazen en büyük cevap olabilir, ama bu her durum için geçerli değildir. İnsan bazı anlarda konuşmanın hiçbir şeyi değiştirmeyeceğini anlar; karşısındaki kişi dinlemeye kapalıdır ya da tartışma gereksiz yere uzuyordur. Böyle durumlarda sessizlik, hem kendini korumanın hem de gereksiz enerjiden kaçınmanın bir yolu olur. Bu anlamda sessizlik, aslında bilinçli bir tercihtir ve güçlü bir duruş sergileyebilir. Ancak sessizlik her zaman doğru bir çözüm değildir. Eğer kişi söylemek istediklerini sürekli içinde tutuyorsa, kendini ifade etmekten kaçınıyorsa ya da haksızlığa uğradığı halde susuyorsa, bu durum zamanla içsel bir yük haline gelebilir. Bastırılan duygular birikir ve daha büyük sorunlara yol açabilir. Bu yüzden sessizlik, kaçış değil, bilinçli bir seçim olduğunda değerlidir.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ZodiacK
    ZodiacK Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 74%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Kime sessiz kaldığına bağlı diyebilirim. Kimisi bu sessizliği pasiflik olarak algılar, kimisi de en net sınır olarak.
    Bazen güçlü bir duruş olsa da bazen kaçınmak için kullanılıyor. Anlaşılıyor zaten.

    1
    0 Yorumla
  • BülbülKapanı
    BülbülKapanı Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 100%
    1 ay

    Bazen konuşursun birileri duysun anlasın istersin ama bir sonuç alamazsın, o zaman susarsın konuşmanın bir fayda etmediğini anladığında da sessizliği seçersin. İşte o an konuşarak anlatamadıklarını sessizliğinde anlamaya çalışmalarını beklersin. Ama bir insan sen konuştuğunda da sessiz kaldığında da bir şeyleri algılayamıyor ve fark edemiyorsa senin de bu durumda yapacak pek bir şeyin olmuyor.

    1
    3 Yorumla
    • Aaassssss
      Aaassssss
      1 ay

      Çok güzel yazmışsın aynen öyle oldu … Şu an o durumdayım ben.. bir arkadaş gurubu vardı , bayramda bana haksizlik yaptılar Y Ben kırıldım kendimi geri çektim sessiz kaldım anlamadılar , konuştum anlamak istemediler ben suçlu ilan edildim.. artık bende vazgeçtim sustum….

      Yorumla
    • BülbülKapanı
      BülbülKapanı
      1 ay

      @Aaassssss Teşekkür ederim 🙂 Anlamayan insana laf anlatmaya çalışmanın da bir anlamı yok bence de öyle yaparak yalnızca kendini yormuş oluyorsun kim ne anlamak istiyorsa onu anlasın

      Yorumla
    • Aaassssss
      Aaassssss
      1 ay

      .. neyaparsam yapayım gurubun günah keçisi ben oldum. Yinede ben yazdım iyilikle hakkınızı helal edin dedim gurubdan ayrıldım yine bana yanlış yaptın dediler … bunun sonu yok dedim bende üzüldüm ama bunu istediler Demekki..

      Yorumla
  • Gölgesizkarakter
    Gölgesizkarakter Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 67%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.

    Sessizlik bile karşıdaki kişinin anladığı kadar cevap olabilir, o kişi algılamıyorsa buna cevap denilemez. Yani bir cevabı en iyi yapan koşul insanın düşüncelerini, o konudaki hislerini karşısındaki kişiye en iyi şekilde yansıtmasıdır. Sesli, sessiz fark etmez.

    1
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Hayat
Hayat Takip Et
Fenomen
1 ay
  • Bazen sessiz kalmak en güçlü cevap olur ama her zaman değil 💭
    Eğer karşındaki dinlemeye kapalıysa sessizlik hem kendini korumandır hem de gereksiz tartışmadan kaçıştır 🚪
    Ama duygularını hep susturursan içten içe birikir ve bu da yorar 💔
    Özetle dengede tutmak önemli: Haksızlıkta mesafeli sessizlik, ilişkide ise açık iletişim 🧡✨

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

68

Cevap

29

Cevap

  • princess_Angela
    princess_Angela Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 21
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 836 cevap paylaştı.

    Sessizlik içimizdeki en büyük çığlıkların üstü kapatılmış hâlidir, bir şeylerden çok yorulduğunda genelde sessizleşirsin.

    3
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    Sessiz kalmaktansa cevabı vermeyi tercih ederim

    1
    0 Yorumla
  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.

    Anlayan için evet gadası

    1
    0 Yorumla
  • Wolfg
    Wolfg Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı.

    Evet öyle. Artık insanlara kendimi anlatmaktan yoruldum. Hep birşeyler için çabalamaktan, alttan alıp herşeyi kendi başıma yapmaktan yoruldum bu yüzden artık canim nasıl isterse öyle

    1
    0 Yorumla
  • KüncülüZadeHanım
    KüncülüZadeHanım Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 100%
    1 ay

    Evet öyledir. Karşımızdaki biz yaşlarda insanlar yani kocaman insana laf mı anlatacagiz 😒 anlamadiysa bişey mi oldu bir şey mi yaptım diye sorar. Kirdiysa ve önemsemiyorsa bilerek yapmıştır 😊

    1
    0 Yorumla
  • Wzero
    Wzero Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 100%
    1 ay

    Ben karşımdakinin beni anlamadığı zamanlarda ya da anlayacağını düşündüğüm anlarda sessizleşirim…. Bu en büyük cevap mı bilmiyorum ama o an için en doğru karar diyebilirim…

    1
    0 Yorumla
  • mervesevgi1
    mervesevgi1 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 710 cevap paylaştı.

    Kesinlikle öyle. Bazen ne dersen de karşıdaki seni duymak istediği kadar anlıyor. Öyle durumlarda kendini hiç yormayıp susmak en güzel cevaptır.

    1
    0 Yorumla
  • DELİKANLIPRENSSSS
    DELİKANLIPRENSSSS Takip Et
    Master Yaş: 27
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Korkakların kaçtığı yoldur
    Bir şeyleri konusarak çözemeyenlerin tercih ettiği metoddur
    Konusarak anlasamadigim kişi kim olursa olsun yol veririm ailemden birisi dahi olsa

    1
    5 Yorumla
    • Sahtesinti
      Sahtesinti
      1 ay

      Bu adam neden her zaman haklı

      Yorumla
    • DELİKANLIPRENSSSS
      DELİKANLIPRENSSSS
      1 ay

      Böyle deme kendimi bir şey saniyorum sonra 😝

      Yorumla
    • Sahtesinti
      Sahtesinti
      1 ay

      Şu emojileri koymasan daha güzel de neyse sen yapıyorsun diye bisey demiyorum bak gene iyisin he

      Yorumla
    • DELİKANLIPRENSSSS
      DELİKANLIPRENSSSS
      1 ay

      Tamam kendimi sana göre ayarlarim ben cok önemlisin ya sen

      Yorumla
    • Sahtesinti
      Sahtesinti
      1 ay

      Peki

      Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Bazen sessiz kalıyorum büyük dersler veriyorum, bazen istemediğim an ağzımdan küfür çıkabiliyor.

    1
    0 Yorumla
  • Olabilirxwqyx
    Olabilirxwqyx Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    1 ay

    Evet bazen en büyük cevaptır ama siz ne yapın biliyor musunuz hiçbir şeye sessiz kalmayın söyleyin gitsin öyleleri daha değerli oluyor.

    1
    0 Yorumla
  • ángelsinalasyocéano
    ángelsinalasyocéano Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Sessiz kalmak bazen en güzeldir. Bilirsin ki konuşsan bile karşında anlayacağın biri yoktur istisnalar hariç

    1
    0 Yorumla
  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Evet, doğal olarak hep sessiz kalıyorsa cevabı yoktur ama konuşkan insanların sonradan sessizleştiyse bu bir mesaj olduğunu gösterir.

    1
    0 Yorumla
  • sarıdilber
    sarıdilber Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 973 cevap paylaştı.

    Evet ama bazen bunu anlamaz korkuyor sindirdim sanırlar işte o zaman sözlerle değil hareketlerle anlatırsın

    1
    0 Yorumla
  • As_liiiii
    As_liiiii Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 417 cevap paylaştı.

    Her ikisini de denedim, anlamak istemeyen anlamıyor. Derler ya anlattığın karşıdakinin anladığı kadardır...

    1
    0 Yorumla
  • Onemortime
    Onemortime Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 88%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Kelimelerin kifayetsiz kaldığı anlar vardır.. ama genelde insanlar konussanda anlamaya çalışmadığı için.. sussands bir şey değişmez :))

    1
    0 Yorumla
  • Neşemmmmmm
    Neşemmmmmm Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 ay

    Yani belirsizlikte bırakmak bence saçma bir şey ya vardır ya yoktur konuşmak varken susmak bana çok saçma geliyor

    1
    0 Yorumla
  • x_CiciKız_x
    x_CiciKız_x Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 702 cevap paylaştı.

    Cevabım ektedir. Zannetmek çok kolaydır. Anlamak çok farklıdır. Ek, bilmeden konuşmak en büyük aptallıktır

    1
    0 Yorumla
  • ofyaayeter
    ofyaayeter Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 42%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Bence her zaman en büyük cevaptır ama hiç kalamadım.

    2
    0 Yorumla
  • Heraşira
    Heraşira Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 ay

    Bence her insan sessiz kalamaz ve kalanlar da nasıl insan vardır. En güzel cevaptır sessizlik.

    1
    1 Yorumla
    • Heraşira
      Heraşira
      1 ay

      Nasıl değil
      *asil

      Yorumla
  • _GerdekBasan_ u
    _GerdekBasan_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 35%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Yok sessiz kalınca günümüzde ezik muamelesi görüyoz

    1
    0 Yorumla
  • Girl060
    Girl060 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    1 ay

    Hayır, her zaman değil. Noktadan önce olması gereken tüm sözcükler yerini almışsa eğer.

    1
    0 Yorumla
  • tubishamham
    tubishamham Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19 , eic 100%
    1 ay

    evet ama ben deniyorum olmuyor dırdırdır çenem sağolsun 😁

    1
    0 Yorumla
  • 54srp
    54srp Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Yerine göre sessiz kalmak en büyük cevaptır. Ama bazen de konuşmak gerekir..

    1
    0 Yorumla
  • AslıBalkan
    AslıBalkan Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    1 ay

    Bazen sessizlik, konuşmanın getirdiği gürültüyü susturur ve en doğru tepki olur.

    1
    0 Yorumla
  • Gldn207208
    Gldn207208 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 440 cevap paylaştı.

    Öyledir. Karşındakinden değil, kendi sinirli halinden korktuğun için sessiz kalmak..

    1
    0 Yorumla
  • SymrnaCityStyle
    SymrnaCityStyle Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Ne cevap verecem ya. Ben susarım. İsteyen istediğini anlasın.

    1
    0 Yorumla
  • MFBH22 s
    MFBH22 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Evet kesinlikle öyledir bunu her zaman söylerim.

    1
    0 Yorumla
  • PatronBy34
    PatronBy34 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 520 cevap paylaştı.

    Sessiz duran herkes güçsüz sanılır en büyük cevap zamanla verilir 😅

    1
    0 Yorumla
  • Recep_99
    Recep_99 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    1 ay

    Karşındaki kişiye göre değişir normal bir insan ise anlat normal bir insan değilse senin korktuğunu düşünür ya da bana verecek bir cevap bulamdı diye düşünüp umursamaz bile

    1
    0 Yorumla
  • pickard
    pickard Takip Et
    Xper 5 Yaş: 55
    1 ay

    Anlayan ićin evet, ama çoğu kişi ya anlamaz ya da umursamaz. İşte o zaman da sessizlikte kaybolurlar.

    1
    0 Yorumla
  • mystery42
    mystery42 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 33
    1 ay


    Her durumda değil ama bazen evet.
    Anlaşılmak istemeyen insana kendini anlatmak yerine susmak, en doğru cevaptır bence

    1
    0 Yorumla
  • PeriCanSu
    PeriCanSu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    1 ay

    Karşındakine göre değişir sessiz nasılsa bir şey demiyor diye abartabilir çünki mal

    1
    0 Yorumla
  • nissanzlı
    nissanzlı Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 513 cevap paylaştı.

    Hak etmeyen bir sevgi için çabalardan devamı gelmiyor..

    0
    0 Yorumla
  • Medea__
    Medea__ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    1 ay

    Evet ben cevap olduğunu ve çok şey anlattığını düşünüyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    En keskin cevaptır

    1
    0 Yorumla
  • чσlєnα u
    чσlєnα Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Hayır, hak edene cevabını vermek gerekir.

    1
    0 Yorumla
  • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
    վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    Kesinlikle öyle. Çok kullandığım cevaptır

    1
    0 Yorumla
  • Renalzey
    Renalzey Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 88%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Evet o yüzden kimse bensiz kalmasin

    1
    0 Yorumla
  • Zemherinaz m
    Zemherinaz Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    1 ay

    Evet en büyük cevaptır

    1
    0 Yorumla
  • frambuazlıçilek
    frambuazlıçilek Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 663 cevap paylaştı.

    oyledir kesinlikle, daha iyisi olamaz

    1
    0 Yorumla
  • кızıℓ-ιямαк
    кızıℓ-ιямαк Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 98%
    1 ay

    Bazen en büyük cevaptır anlayana tabi. 😅

    1
    0 Yorumla
  • Belayımdiyorum
    Belayımdiyorum Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    1 ay

    Her zaman güzel cevaptır

    1
    0 Yorumla
  • Gandalf42
    Gandalf42 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    1 ay

    Kimisi sessiz kalmayı da anlamaz ki

    1
    0 Yorumla
  • fıstıklı_kurabiye
    fıstıklı_kurabiye Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 554 cevap paylaştı.

    Benim için bitmiştir demek 🦦

    1
    0 Yorumla
  • Ebru2777
    Ebru2777 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Yorulunca... evet

    1
    0 Yorumla
  • Keskin_Cazibe
    Keskin_Cazibe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 100 , eic 100%
    1 ay

    Anlamayan için cevap değildir

    1
    0 Yorumla
  • çikolatalıpastanızz
    çikolatalıpastanızz Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 96%
    1 ay

    Bazen sen susarsın sessizliğin konuşur

    1
    0 Yorumla
  • UykuHuzurr0o s
    UykuHuzurr0o Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 686 cevap paylaştı.

    Hayır. Bazen ağzına s. ıçmak gerekiyor.

    1
    0 Yorumla
  • ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ m
    ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Bence evet. Her zaman da konuşamayız ki

    1
    0 Yorumla
  • Sereynaz
    Sereynaz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    1 ay

    En sinir edici cevaptır. 😃

    1
    0 Yorumla
  • Amor_Fati
    Amor_Fati Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 100%
    1 ay

    Anlaşılmadığın yerde susmak en büyük cevaptır

    1
    0 Yorumla
  • Aynen_Haklısın
    Aynen_Haklısın Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 415 cevap paylaştı.

    anlayana evet ama çoğu da anlamaz...

    1
    0 Yorumla
  • laydbirdmira
    laydbirdmira Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Evet bende sessiz duruyorum anlayana

    1
    0 Yorumla
  • Melike12_ m
    Melike12_ Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 674 cevap paylaştı.

    Ben sessiz kalamiyorum pek o yüzden bilemicem

    1
    0 Yorumla
  • _Milagros_
    _Milagros_ Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 95%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 374 cevap paylaştı.

    Ben sessiz kalamıyorum

    1
    0 Yorumla
  • sinem23__ u
    sinem23__ Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Evet gerginim sessiz kalıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 ay

    Sessizlik güçtür
    Hak edenlere verilecek en büyük cezadır

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 ay

    Aynen öyle ama anlayana

    1
    0 Yorumla
  • mimarsalt
    mimarsalt Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    1 ay

    Evet tamamıyla oyle aslında tartıstıgın hiç kimseye cvb vermemek lazım

    0
    0 Yorumla
  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 100%
    1 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Evet öyle.

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (37)
Devamını Gör(82)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sessiz kalmak bazen en büyük cevap mıdır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sessiz kalmak bazen en büyük cevap olabilir mi? 18 cevap verildi
Sessiz kalmak en büyük cevap mıdır? 7 cevap verildi
Sizce sessiz kalmak da bir cevap sayılır mı? 55 cevap verildi
Belki de sessizlik en iyi cevap mıdır, hangi durumda susmak daha doğrudur? 8 cevap verildi
Bazen susmak en güzel cevap mıdır? 7 cevap verildi
Bazen susmak her şeye cevap mıdır? 36 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨