İşlerimi kurdum her şey çok iyi gidiyor falan neyse bir gün benden bir bok olmayacağını, yakında batacağımı ona buna söyleyen adamın çocuğunun iş istemek için kapıma gelmiş olması, sizlerin neydi?


İşlerimi kurdum her şey çok iyi gidiyor falan neyse bir gün benden bir bok olmayacağını, yakında batacağımı ona buna söyleyen adamın çocuğunun iş istemek için kapıma gelmiş olması, sizlerin neydi?


Zayifladigim andi bitek sanirsam bu anin icine s¡cilmamisti ve gururlu hisetmistim onun haricinde uni kazanmak olsun icine s;cti annem belki de hala bu yuzden okulu bitirmek istemiyorum
bölümün nedir?
Bilgisayar mühendisliği
mükemmel bence sen bölümünü bitirip kendi kariyerini şekillendirmelisin bak bir işveren olarak söylüyorum çok güzel bir bölüm okuyorsun gerçektne kendini geliştirebilirsen efsanevi alanlarda güzel ücretlerle çalışırsın
Biliyorum yurtdışına tasinamak istiyorum simdilik
Bi bitirebilirsem tabi
Bitirirsin potansiyelinin farkına var kendine haksızlık etme
Kendime haksizlik etmiyorum ki
ha o zaman çok iyi mezun oldugunda personel açıgımız olursa ilk degerlendirecek bir firmada biz olalım o halde şimdiden alalım sözümüzü :)
Ne istiyorsunuz mesela
Hangi alan
Web mi mobil mi nebileyim veri alani mi
Yani diyelim ise aliyorsunuz beni ne yapmam isteniyor sorumlulugun ne oluyor
Bizde bilgisayar mühendisi arkadaşlar var onlar savunma sanayi firmamızda bir projemizde görev alıyorlar kalıcı olarak kalacaklar proje sonunda
Proje nedir
Yani napiyor bu arkadaslar
Lokasyon aktif savunma sistem (Askeri degil) araçların yazılım ve üretimi
Yani gomulu yazilimi, arkada calisan bulut bilisimi, siber guvenlik ve mobil veya web uygulama
Bunlari yapiyor?
evet tam olarak
Hm ben bunlari bilmiyorum
Ama bi alana yurucem tabi belli bi yol haritam var son sene simdi bu ama uzadi yine 7. seneye olsun
Memlekete gidip sinavlara gelicem sadece simdi weble baslicam sonra yavas yavas iste
Hedefim yurtdisi ama 🤷🏻♀️
zamanla hepsi olur umarım çok başarılı bir üzümlü kek olursun :)
Teşekkür ederim ama tecrubeye de ihtiyacım var yoksa yurtdisina gidemem))
Bide para lazim
evet o konuda bir şey diyemiyorum
Peki
burs olanakları olur ama sen yeterki okulu bir kendini upgrade etmeyi ihmal etme
Burs yok
Ama digerini biliyorum evet oyle
hayırlısı hakkında
Evet
Pilavım lapa lapa olmadı :D
Işe girmel
Rica ederim
En tatlı gurur tam da anlattığın türden oluyor 😄 O “senden bir bok olmaz” diyenlerin kapına gelişini izlemek müthiş bir kapanış 🧿
Benim için en gururlu an çocuklarımın “iyi ki bizim annemizsin” demesi oldu. Meslekte başarı güzel ama insan olarak takdir edilmek bambaşka hissettirdi 💛✨
Cevap
1Cevap
Cinayet işlememek.
Bakireligimi kaybetmem
@dr_keh Profilin çok iyi dhsajdsak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?