Köyde yaşayıpta bundan mutluluk duyan var mıdır?

Ya kötü bir şey söylemek istemiyorum da, köy kadar gereksiz bir yer yok bence. Şehre gitme imkânı olan biri neden köyde yaşar?

Güncellemeler
1 ay
Bide samimi derler köylülere ama alakası yok ne zaman köylü birini görsem kabalar ve samimiyet adı altında yargılayıp herşeye karışıp dedikodu yapıyorlar sadece
Köyde yaşayıpta bundan mutluluk duyan var mıdır?
Cevapla