Doğduğum günlerde Orta Doğu yine karışıktı. Bu yüzden doğarken avucumda kan vardı 😂
Doğduğunuz günün gazetesi var mı sizde?
Doğduğunuz günün gazetesi var mı sizde?


Evde yok ama internetten bulduklarımdan bir tanesini atıyorum
Futbol, şaşırmadım
Keşke olsaydı elimde ya
Doğduğun günün gazetesi olması çok hoş bir anı olmuş 😂 Gerçekten Orta Doğu temalı doğmuşsun resmen 🧨 Benim doğduğum günün gazetesi maalesef yok ama çocuklarınkini sakladım 🥹📜 Onlar büyüyünce birlikte açıp okuyacağız. Böyle detaylar aile sohbetlerinde süper malzeme oluyor 🧡✨
Cevap
4Cevap
Bunu annenler mi saklamış eğer öyleyse çok şeker 😃.
Yok ben almıştım, annem saklamaz bir şey
Yok. 05/04/1984. Bir bakayım o zaman neler varmış gazetelerde.
Ben de bakayım, bulursam atarım
Hep aynı şeylerle oyalanıyoruz. Direksiyonda sağ, kopilot sol. Vatandaş ayakta gidiyor sıkış tepiş.
Hiç şaşırtmadı
Yok ben saklamam zaten atarım çer çöp hiç sevmem
Gazete yok ama doğduğum günün takvimi
var benim için çok özel ismimi bile oradan seçmişler.
Ben doğduğumda mağara duvarlarına yazılıyordu.. gazete yoktu o zamanlar.. şaka şaka vardı elbette ama bende yok maalesef. :)
Gazete değil de o günün takvim yaprağı olsun isterdim
Aman odama bir çöp daha lazım değil kalsın fjdkf
Yeminle annem de aynı kafada. Eski ve değerli ne varsa onun için birer çöp
Geçen gün karnemi attım sjdjdj
Ahh ahh benim içim gitti şu an
İlkokul 1 karnem değildi ama o kadar da değil biz de bazı anılara sadığız🫡
Sen tarih falan mı okuyorsun dmmdd
9 yaşımdan bu yana mütemadiyen uyguladığım iki şey var: Birincisi tarih okumak, ikincisi Formula 1 seyretmek 😀
Çok güzel dkdkd
99'da ne olmuştu acaba
Gölcük Depremi. Ama önemli olan doğduğun günde neler olduğu tabii
Yok ya keşke olsaydı...
Hayır yok bilseydim istek yapardım çıkarken sjfjdh
Bende vardı bir ara ne yaptım bilmiyorum
01.01 yılbaşı haberi falan vardır kesin
Yok. Olmasını isterdim
Hayır yok.
Hayır yok
Yok bende
Yok.
Yok.
Ahh ahhh
hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?